Hoe tevreden ben je over de verzending van de box?
Wat vind je van de uitstraling van Taste Club en verpakking van de box?
Wat vind je van de service?

Dennis Vijver

Mooie diversiteit aan wijnen

Dag Dennis,
Fijn dat de diversiteit zo gewaardeerd wordt! We streven er dan ook naar om jullie zoveel mogelijk te verassen met de boxen. Bedankt voor de beoordeling.
Met vriendelijke...
Dag Dennis,

M

Positief, direct, klantgericht

Goedendag Marieke,
Dat zijn drie woorden die we graag horen! Bedankt voor de complimenten.

Erik de Vries

Hi Erik,
Bedankt voor je review! Goed om te lezen dat de boxen in de smaak vallen. Veel proefplezier met de komende boxen!

Paula

Altijd weer een feestje & altijd leuke verrassende wijnen ontvangen!

HI Paula,
HI Paula,
Wat een ontzettend leuke review heb je over ons geschreven! Goed om te lezen dat wij je maandelijks mogen verrassen met onze boxen. Hopelijk mogen wij je nog lang blijven verrassen. Veel proefplezier!

Lori Amama

Super service. Komt afspraken na en makkelijk in gebruik.

Dag Lori,
Dat de service bevalt vinden wij super fijn om te horen. We vinden dat namelijk erg belangrijk. Bedankt voor het mooie cijfer!!

Ard Heijboer

Prima genieten

Goedendag Ard,
Wat fijn om te horen dat je van de boxen geniet! Bedankt voor het mooie cijfer.

Jan Weide

Lekkere wijntjes

Hi Jan,
Hi Jan,
Goed om te horen dat de wijnen in de smaak vallen! Ik zie dat wij jou al meerdere malen hebben mogen verrassen met een nieuwe box en ik hoop dat wij dit nog lang mogen doen. Bedankt voor je review en veel proefplezier!

Josine

Goed! Het is leuk om ik deze manier verschillende wijnen te ontdekken. Het enige wat ik jammer vind als je 6 flessen afneemt is dat je bij 6 witte of rode, 3 dubbelen wijnen krijgt! In de zomer zijn... Goed! Het is leuk om ik deze manier verschillende wijnen te ontdekken. Het enige wat ik jammer vind als je 6 flessen afneemt is dat je bij 6 witte of rode, 3 dubbelen wijnen krijgt! In de zomer zijn wij meer van wit en in de winter van rood. Om de keuze te hebben om dan 6 verschillende rode of witte wijnen te krijgen zou het helemaal af maken! Maar verder super blij met Taste Club!!!

Hi Josine,
Hi Josine,
Wat een mooie volledige review heb jij voor ons achtergelaten. Wij blijven ons altijd ontwikkelen en jouw feedback zullen wij zeker meenemen in onze verdere overwegingen. Geniet van je wijnen en bedankt voor jouw review!
Sanne- Team TasteClub

J. Pol

Nette aflevering.

Hi J. Pol,
Wauw wat een mooie score en wat fijn om te horen dat je zo positief bent over de aflevering!
Bedankt voor je review en veel plezier met de wijnen!
Met vriendelijke groet,...
Hi J. Pol,
Bedankt voor je review en veel plezier met de wijnen!

Anne

Goed, ik vind het wel jammer dat je nu een boekje krijgt met alle wijnen van die maand, ipv alleen jou eigen wijnen.

Hi Anne,
Hi Anne,
Bedankt voor je review en wat leuk om te lezen dat je de boxen goed vindt! Met de boekjes willen wij iedereen een zo compleet mogelijk beeld geven van alle mogelijkheden bij onze TastClub boxen. De kaarten hadden hun voordelen, maar hopelijk begrijp je ons idee achter de boekjes en ben je hier uiteindelijk net zo blij mee.
Veel proefplezier!