Hoe tevreden ben je over de verzending van de box?
Wat vind je van de uitstraling van Taste Club en verpakking van de box?
Wat vind je van de service?

thea

Een fles geproefd deze was lekker maar ik hoef er niet meer wand ik woon 6hoog en moet de wijn uit de lift ophalen dit was mij te zwaar .

Reactie Taste Club:

Dag Thea,
Dag Thea,
Wat vervelend om dit te lezen. Deze situatie ga ik met PostNL bespreken. Zo'n manier van aflevering is natuurlijk niet wenselijk. Desalniettemin hoop ik dat de rest van de wijnen ook goed zullen smaken.
Hartelijke groet,
Jarco

Lori

Goede communicatie, mooie box met uitgebreide toelichting over de wijnen

Pereira

Super goed. Ben nu half jaar al abonneer. Maar is laatste 2 box waren de wijnen niet echt op mijn smaak. De flessen waren anders en de wijnen ook. Denk omdat het waren dopjes i.p.v. kurken???... Super goed. Ben nu half jaar al abonneer. Maar is laatste 2 box waren de wijnen niet echt op mijn smaak. De flessen waren anders en de wijnen ook. Denk omdat het waren dopjes i.p.v. kurken??? dat waren een begin alleen maar met kurken.

Corine

Vrijdag de 1e levering mogen ontvangen! Echt n cadeautje op zichzelf die mooie doos! Mooie wijnen erin! Ik heb al mogen genieten van enige verrassende smaken!

Jessica

What could be better than having wine delivered to your door each month based on your own personal taste....it's amazing!

Lotte

Goed! Enige opmerking is dat veel wijnen vooral geschikt zijn bij eten en minder voor bij de borrel of als aperitief. Daar zou voor mij meer van bij mogen zitten.

Peter Jetten

Zeer tevreden en vol met verrassingen.

Waldo Bominaar

Op zich goed een probleem met de verzonden box werd goed opgelost. De reactie snelheid mag wel wat hoger.

Tony Fulford

Excellent service selection of white wines top, hopefully the next selection is as good as this box.