Hoe tevreden ben je over de verzending van de box?
Wat vind je van de uitstraling van Taste Club en verpakking van de box?
Wat vind je van de service?

Henk Lodder

Heel positief

Steffie Heesakkers

Goede ervaring. Ik denk alleen wel dat er meer te behalen valt met het concept. Ik heb het idee dat de eerste smaaktest je je een label geeft voor het type box dat je krijgt, maar dat dat label... Goede ervaring. Ik denk alleen wel dat er meer te behalen valt met het concept. Ik heb het idee dat de eerste smaaktest je je een label geeft voor het type box dat je krijgt, maar dat dat label nooit verandert. Het zou natuurlijk geweldig zijn als je gestimuleerd wordt om je oordeel te geven over een wijn (eventueel ook iets uitgebreider dan alleen het aantal sterren). En dat op basis van dat oordeel je volgende box wordt samengesteld. Zodat de box steeds meer gericht is op jouw smaak. Of dat je bijvoorbeeld 3 wijntjes op jouw smaak zijn afgestemd en dan de 3 andere wijntjes in de categorie 'leuk om ook eens te proberen' zijn. Ik snap dat dit moeilijker in te richten en op te schalen is. Eventueel wil ik hier ook wel over meedenken. Of misschien moet dit een keuze zijn van de koper, want de koper moet ook commitment geven voor de beoordelingen.
Verder vind ik het helemaal geweldig dat er nu bij ieder wijntje een recept te vinden is. En ook al zijn niet alle recepten naar mijn smaak, zegt het wel veel over de wijn of potentiële andere wijn-spijs combinaties.

Patricia Van der marel

Fantastisch en zulke mooie wijnen

Floor de Jong

Verassende wijnen die heerlijk smaken en die me voor een redelijk prijs kennis laten maken met allerlei nieuwe wijnen. Bijpassende recepten daarbij geven ook weer nieuwe inspiratie waardoor ik ook... Verassende wijnen die heerlijk smaken en die me voor een redelijk prijs kennis laten maken met allerlei nieuwe wijnen. Bijpassende recepten daarbij geven ook weer nieuwe inspiratie waardoor ik ook allerlei nieuwe smaakcombinaties uit kan proberen.

Jolene

Goed ervaring. Leuke wijntjes

Ard

Top product, top wijn, goede info

Gemma

Heel goed ! Elke maand weer een verrassing welke wijnen ik krijg. Tot nu toe past elke wijn heel goed bij mijn smaakprofiel en is het steeds weer een feestje. Ook de bijpassende recepten en... Heel goed ! Elke maand weer een verrassing welke wijnen ik krijg. Tot nu toe past elke wijn heel goed bij mijn smaakprofiel en is het steeds weer een feestje. Ook de bijpassende recepten en beschrijving van de wijn vind ik een leuke toevoeging. Ik ben zeer tevreden over de taste club !

Jan

Goede levering, goed verpakt, goede prijs/kwaliteits verhouding

Babette

Top, iedere maand kijk ik er weer naar uit!

Reactie Taste Club:

Hi Babette, wat leuk om te lezen! We blijven uiteraard ons best voor je doen om wijnen te vinden die passen bij jouw smaak. Bedankt voor je review!
- Jarco