Hoe tevreden ben je over de verzending van de box?
Wat vind je van de uitstraling van Taste Club en verpakking van de box?
Wat vind je van de service?

Loes Mills

Iets meer informatie over smaak van wijn

Jo

Ontzettend leuke box met veel info over de wijnen! Leuk om echt een matchende wijn te vinden bij de gelegenheid, maar genoeg keuze!

Een box gehad nu en ben benieuwd naar de volgende!

Niels

Wat een super leuk concept!

Leontine Helmer

Heerlijke wijnen, leuk als eventueel een proeverij te doen. Mede door de duidelijke uitleg van de bijgeleverde kaarten. Het is een verrassing met uitpakken. Verrassend om te drinken. Mijn... Heerlijke wijnen, leuk als eventueel een proeverij te doen. Mede door de duidelijke uitleg van de bijgeleverde kaarten. Het is een verrassing met uitpakken. Verrassend om te drinken. Mijn smaakprofiel kan ik nu nog beter ontwikkelen. :-)

Nienke

Heb de wijnen nog niet geproefd maar verheug me op de eerste fles, ligt koud. Super leuk de informatie bij de flessen . Hoop dat de wijnen aansluiten bij mijn smaak in elk geval heel happy met deze... Heb de wijnen nog niet geproefd maar verheug me op de eerste fles, ligt koud. Super leuk de informatie bij de flessen . Hoop dat de wijnen aansluiten bij mijn smaak in elk geval heel happy met deze eerste bestelling. Wordt vervolgd...

Leontine Tieleman

Super goed! Boven verwachting. Goed verzorgd en heerlijke wijn!

Hidde

Mooie doos, niet alle wijnen even lekker

Nikki

Goede wijntjes en leuke beschrijvingen er bij!

Yvette

Super leuk concept, met een snelle service en leuke wijnen! Wat wil je nog meer?

Allard

Mooie wijnen die goed passen bij mijn smaak.