Hoe tevreden ben je over de verzending van de box?
Wat vind je van de uitstraling van Taste Club en verpakking van de box?
Wat vind je van de service?

Lizeth Koerselman

De box is elke keer weer een cadeau aan jezelf. Met zorg uitgekozen, verrassende wijnen van kleinschalige wijnboeren. Op elk moment de mogelijkheid om te pauzeren en weer te starten. Ik vind het een... De box is elke keer weer een cadeau aan jezelf. Met zorg uitgekozen, verrassende wijnen van kleinschalige wijnboeren. Op elk moment de mogelijkheid om te pauzeren en weer te starten. Ik vind het een aanrader!

Reactie Taste Club:

Dank je wel voor je leuke review Lizeth!

Dirk

Goed!

Nice!

Janna

Goed, snel in reageren op vragen of opmerkingen

Reactie Taste Club:

Dank je wel voor je review Janna!

Tim edwards

Heel goed. Ik heb vak een nabestelling gedaan. Meestal loopt het goed, en als er iets fout gaat wordt het snel en naar tevredenheid opgelost.

Dank je wel Tim!

Mirjam Akkerman

Zeer goede ervaring met Taste Club. Een heerlijke ervaring en goede service.

Sanne Emmelot

Zeer positief

Cockie Acke-Moeliker

Goed, je ontdekt wijnen die je anders niet zou proeven.

Onno Schram

Heel erg goed. In tegenstelling tot vele andere abonnementservices zijn jullie altijd verrassend. Jammer genoeg lukt het niet om vrienden bij jullie aan te melden haha

Reactie Taste Club:

Thanks voor je review Onno! Leuk om te lezen.
Thanks voor je review Onno! Leuk om te lezen.
Mocht je nog hulp nodig hebben om je vrienden te overtuigen, dan is deze maand natuurlijk wel de uitgelezen maand om ze over de streep te trekken.
De oktober Taste Club box wordt geleverd mét luxe linnen bewaarmap & een special Cremant de Jura (t.w.v. €14,99).

Maaike van Schijndel van der Aa

Fantastisch!! Ik ben altijd zeer tevreden over de lekkere wijnen. Als we thuis een borrel hebben met vrienden, pak ik altijd lekker uit en vertel ik over de taste club. De laatste tijd staat er op... Fantastisch!! Ik ben altijd zeer tevreden over de lekkere wijnen. Als we thuis een borrel hebben met vrienden, pak ik altijd lekker uit en vertel ik over de taste club. De laatste tijd staat er op het kaartje niet alleen de uitleg over de wijn maar ook een bijpassend recept! Super leuk! Ik bewaar ook altijd de kaartjes zodat ik inspiratie kan opdoen. Ik heb een paar keer een doos wijn nabesteld en 1 keer daarvan getroffen dat de flessen kapot waren gegaan bij de levering. Na een telefoontje werd het direct opgelost, de volgende dag werd er een nieuwe doos bezorgd! Ik ben een zeer tevreden klant.

Reactie Taste Club:

Dag Maaike, sommelier in spé! Wat tof om te lezen. 'Spread the word' zou ik zeggen.