Hoe tevreden ben je over de verzending van de box?
Wat vind je van de uitstraling van Taste Club en verpakking van de box?
Wat vind je van de service?

Fleur Bakker

Uitstekend. Enige minpuntje is dat mijn account niet juist gekoppeld lijkt te zijn en dit krijgen jullie maar niet opgelost.

Jet

Prima wijnen, verrassend. Alleen als ze 'jarig' zijn krijg je een sigaar uit eigen doos: wijn die je helemaal niet lekker vindt en zelf moet betalen. Ook de oplossing en communicatie hierover is... Prima wijnen, verrassend. Alleen als ze 'jarig' zijn krijg je een sigaar uit eigen doos: wijn die je helemaal niet lekker vindt en zelf moet betalen. Ook de oplossing en communicatie hierover is niet klantgericht.

Reactie Taste Club:

Hi Jet,
Hi Jet,
Wat vervelend dat onze verjaardagsbox niet volledig naar wens is. Omdat we graag uitdelen bij onze verjaardag hebben we deze maand ook een mooi multomapje voor alle wijnkaarten toegevoegd als cadeau. Zoals mijn collega al aangaf willen wij je graag compenseren met een korting op de volgende box, mocht je hier gebruik van maken dan hoor ik het uiteraard graag van je.
Jerine
TasteClub

thea

Goede wijn maar als je zes hoog woont en je moet die doos uit de lift halen moeilijk handteer baar en veel te zwaar ik het opgezegd ,

Mina

Super leuk om steeds verrast te worden met lekker wijnen. De etiketten zien er ook onwijs leuk uit. De kaarten die erbij komen zijn ook erg handig en lekkere recepten zitten erbij. Ik zit altijd al... Super leuk om steeds verrast te worden met lekker wijnen. De etiketten zien er ook onwijs leuk uit. De kaarten die erbij komen zijn ook erg handig en lekkere recepten zitten erbij. Ik zit altijd al ongeduldig te wachten op de volgende box! Op de kaarten zou misschien een leuk verhaal over de wijnboer ofzo interessant zijn, kun je wat leuks over de wijn vertellen bij een etentje.

Jessica Bartlett

Amazing, I look forward to they new wines each month. Broadens my knowledge with the info pack which is great.

Dennis van Avendonk

Leuk, verrassend

Gerard ❤ Peeters

C.A.M. De Schutter

Tot nu toe zeer tevreden