Hoe tevreden ben je over de verzending van de box?
Wat vind je van de uitstraling van Taste Club en verpakking van de box?
Wat vind je van de service?

Patricia Van der marel

Fantastisch en zulke mooie wijnen

Floor de Jong

Verassende wijnen die heerlijk smaken en die me voor een redelijk prijs kennis laten maken met allerlei nieuwe wijnen. Bijpassende recepten daarbij geven ook weer nieuwe inspiratie waardoor ik ook... Verassende wijnen die heerlijk smaken en die me voor een redelijk prijs kennis laten maken met allerlei nieuwe wijnen. Bijpassende recepten daarbij geven ook weer nieuwe inspiratie waardoor ik ook allerlei nieuwe smaakcombinaties uit kan proberen.

Jolene

Goed ervaring. Leuke wijntjes

Ard

Top product, top wijn, goede info

Gemma

Heel goed ! Elke maand weer een verrassing welke wijnen ik krijg. Tot nu toe past elke wijn heel goed bij mijn smaakprofiel en is het steeds weer een feestje. Ook de bijpassende recepten en... Heel goed ! Elke maand weer een verrassing welke wijnen ik krijg. Tot nu toe past elke wijn heel goed bij mijn smaakprofiel en is het steeds weer een feestje. Ook de bijpassende recepten en beschrijving van de wijn vind ik een leuke toevoeging. Ik ben zeer tevreden over de taste club !

Jan

Goede levering, goed verpakt, goede prijs/kwaliteits verhouding

Babette

Top, iedere maand kijk ik er weer naar uit!

Reactie Taste Club:

Hi Babette, wat leuk om te lezen! We blijven uiteraard ons best voor je doen om wijnen te vinden die passen bij jouw smaak. Bedankt voor je review!
- Jarco

Becker

Wij zijn nog maar 2 maanden lid, maar hebben beide keren heerlijke wijnen ontvangen die echt passend zijn en als extra vanwege 5jarig bestaan een fles bubbels ontvangen. We kijken uit naar onze... Wij zijn nog maar 2 maanden lid, maar hebben beide keren heerlijke wijnen ontvangen die echt passend zijn en als extra vanwege 5jarig bestaan een fles bubbels ontvangen. We kijken uit naar onze volgende wijnverrassing

Reactie Taste Club:

Dank voor je leuke reactie mevrouw Becker. Hopelijk mogen we je nog veel meer maanden blijven verrassen.
Cheers,
Jarco

Lizeth Koerselman

De box is elke keer weer een cadeau aan jezelf. Met zorg uitgekozen, verrassende wijnen van kleinschalige wijnboeren. Op elk moment de mogelijkheid om te pauzeren en weer te starten. Ik vind het een... De box is elke keer weer een cadeau aan jezelf. Met zorg uitgekozen, verrassende wijnen van kleinschalige wijnboeren. Op elk moment de mogelijkheid om te pauzeren en weer te starten. Ik vind het een aanrader!

Reactie Taste Club:

Dank je wel voor je leuke review Lizeth!
Cheers,
Jarco