Vriendelijkheid chauffeurs
Kwaliteit geleverde items
Kwaliteit afleverservice

Anita

Ondanks de drukte werd er ruim de tijd voor ons genomen. De nieuwe medewerker heeft ons zeer fijn geholpen.

Via aankondiging opening nieuwe vestiging in Utrecht AD

Veronique

Overall een goede ervaring

Ontzettend goed personeel, goede klantenservice en ook de bezorgers super vriendelijk en goed georganiseerd

Enige punt wat ik aan wil geven is dat ik een tafel koop voor €1900 en dat ik dan €10 extra kosten moest betalen voor een knippatroon druist wat tegen een principe in. Het gaat me niet om het... Enige punt wat ik aan wil geven is dat ik een tafel koop voor €1900 en dat ik dan €10 extra kosten moest betalen voor een knippatroon druist wat tegen een principe in. Het gaat me niet om het tientje, maar meer om dat dit in ene extra gefactureerd werd.

Internet

Dora

We werden netjes geholpen

Mooie tafel

Toevallig langs gelopen

Paul Brons

Goed advies, mooie showroom, grote keuze in afwerking, graai product

Klantvriendelijk.

Internet

Rik van den Bosch

Online aanschaf van een bartafel

Duidelijke foto's van het product op de site.
Eenvoudig bestelproces: stap voor stap doorlopen van de keuzes.
Eigen transportbedrijf en merkbare trots op het eigen product.
Pracht...
Duidelijke foto's van het product op de site.
Eenvoudig bestelproces: stap voor stap doorlopen van de keuzes.
Eigen transportbedrijf en merkbare trots op het eigen product.
Pracht kwaliteit.
Goede voortgangcommunicatie.

De zeer strenge tekst bij problemen bij de aflevering door geen goede lift aanwezig of trap te smal vind ik niet klantvriendelijk. Er zit veel dreiging in. Met niet leveren, hoge opslagkosten, dat... De zeer strenge tekst bij problemen bij de aflevering door geen goede lift aanwezig of trap te smal vind ik niet klantvriendelijk. Er zit veel dreiging in. Met niet leveren, hoge opslagkosten, dat soort dingen. (En ik realiseer me hierbij dat de chauffeurs soms geconfronteerd worden met moeilijke situaties, maar vooraf iedereen zo te informeren is wat mij betreft too much).

Tip van een collega.

Bakker

Mooie produkten van goede kwaliteit, goede service en communicatie.

Kwaliteit, flexibiliteit en communicatie

Google

Bruno De la haye

Goede ervaring

Verkoop

nihil

internet

P.H. Frissen

Wij waren al geruime tijd opzoek naar een nieuwe moderne eetkamer. Via internet vonden we Table du Sud. Al gauw vonden we waar we lang naar gezocht hadden. We zijn per omgaande naar de zaak in Heeze... Wij waren al geruime tijd opzoek naar een nieuwe moderne eetkamer. Via internet vonden we Table du Sud. Al gauw vonden we waar we lang naar gezocht hadden. We zijn per omgaande naar de zaak in Heeze gegaan samen met onze dochter. Daar aangekomen zagen we al snel de mooie ovale noten houten tafel staan. Een vriendelijke medewerkster stond ons te woord en gaf alle informatie die we nodig hadden. Daarop werd de koop gesloten. Tussendoor had onze dochter een fraaie zitbank gezien, die een welkome aanvulling was in haar woning. De levertijd van de tafel was zeer kort. De levering was stipt op tijd en keurig werd de tafel afgeleverd en kregen we nogmaals informatie over de garantie en het onderhoud. Wij zijn erg blij met onze nieuwe aanwinst en bevelen Table Du Sud ook aan bij onze vrienden en iedereen die er belangstelling voor heeft.

Prima kwaliteit voor een zeer redelijke prijs.
Je kunt een blik werpen in de werkplaats om te zien dat de werkzaamheden vakkundig en met zorg gemaakt worden.

Kan ik niet bedenken.

via internet

P beentjes

Postitief

Duidelijke communicatie en mooi product.

Via LIFS

Janine Metselaar

Na bestelling werden we goed op de hoogte gehouden van de stand van zaken betreft de levering

Niet een enorm voorschot hoeven betalen en de communicatie over de levering

Kan ik niet bedenken, alles is prima verlopen

Via Instagram