Vriendelijkheid chauffeurs
Kwaliteit geleverde items
Kwaliteit afleverservice

Jac Donkers

Oké een uitstekend bedrijf met goed opgeleide en gemotiveerde medewerkers

Perfecte aflevering van een tafel op de afgesproken tijd
Je kunt een tafel op maat en kleur bestellen

Ga zo door 👍 en een zeer actieve directie met visie en gedrevenheid
Dus ze zien zelf de verbeterpunten en voeren deze uit chapeau

Via onze zoon Koen Donkers van

Niks!

Google

A. van Lieshout

Vriendelijk personeel, behulpzaam.

Zoals voorgaand beschreven stond men altijd klaar, probeerde te helpen. Mooie producten, overzichtelijk.

Wat is de afwijkende marge van een tafel? Wij gingen voor 1.70. Hij is 1.65. Stoelen zijn gebaseerd op die 1.70. Verder kregen wij de offerte maar niet doorgestuurd. Andere correspondentie verliep... Wat is de afwijkende marge van een tafel? Wij gingen voor 1.70. Hij is 1.65. Stoelen zijn gebaseerd op die 1.70. Verder kregen wij de offerte maar niet doorgestuurd. Andere correspondentie verliep prima via de mail, dat niet. Personeel stond ons wel prima te woord.

Via woonstyliste. ABdesign.

Reactie Table du Sud:

Bedankt voor je review en fijn om te horen dat jullie blij zijn met de tafel en stoelen!
Een verschil van 5cm is zeker niet de bedoeling. Je kunt hiervoor het beste even contact opnemen met onze klantenservice. Dat kan via de mail op klantenservice@tabledusud.nl, je kunt dan het ordernummer en wat foto's toevoegen.
Als we verder ergens mee kunnen helpen horen we het graag, succes!
Team Table du Sud

H. Backx

alles direct vastgelegd

kende het bedrijf

Van de Riet

Wij hebben een aantal salontafels bij Table du Sud besteld. Wij zijn tevreden met het product. De tafels zijn mooi, van goede kwaliteit en het verkoopproces verliep heel vlotjes.

Veel keuzemogelijkheden, goed product, soepel proces

Hoe heb je Table du Sud gevonden?

Gericht zoeken naar meubels op internet (Google) - daarna ook vele malen voorbij gekomen als Facebook advertentie

Mollen

Heel goed

Ze luisteren heel goed naar wat je wil

Google

Nora

Duidelijke website en goede informatie over levertijd

Levert prachtige en degelijke meubelen Is duurder maar je krijgt er de te verwachte kwaliteit voor terug

Nvt

Google zoeken

Amy

Aanrader

Goed advies gekregen in de winkel. Mooie producten met een goede prijs-kwaliteit verhouding.
Goede bereikbaarheid van de service-desk en persoonlijk overleg mbt de planning.

Alles perfect, maar een onprettige ervaring met de bezorgers. Ze waren onvriendelijk, mopperend over de afstand en chagrijnig en wisten niet hoe snel ze weg moesten komen. Jammer, want verder heel... Alles perfect, maar een onprettige ervaring met de bezorgers. Ze waren onvriendelijk, mopperend over de afstand en chagrijnig en wisten niet hoe snel ze weg moesten komen. Jammer, want verder heel tevreden

Winkel in de buurt

Reactie Table du Sud:

Bedankt voor je review!
Bedankt voor je review!
Goed om te horen dat je algemene ervaring bij ons positief is en je blij bent met de tafel. Vervelend dat de ervaring met onze bezorgers minder prettig was, onze excuses daarvoor. We vinden het fijn dat je dit aangeeft, we kunnen dit terugkoppelen en onszelf hierin verbeteren.
Bedankt dat je ons nog steeds aanraadt en nog heel veel plezier van de tafel.
Team Table du Sud

Frans van Baal

Duidelijke website, mooie winkel, bezorging helemaal goed

duidelijke afspraken, fijn personeel

internet

Joop

Mooie tafel, duidelijke communicatie, professionele montage ter plekke

kwaliteit product en dienstverlening

levertijd, maar dat geldt voor meer producten in Corona-tijd

internet