Vriendelijkheid chauffeurs
Kwaliteit geleverde items
Kwaliteit afleverservice

Odylia schulte

Super ervaring

Keurige levering duidelijk. Komt zijn afspraken goed na

Geen enkele vooral zo door blijven gaan

Internet

Sjef Verbaanderd

Prima ontvangst en uitleg bij het naken van een keuze tafel.

Aandacht voor de klant

nvt

Hoe heb je Table du Sud gevonden?

Via site in het verleden.

Sjoerd

Zeer tevreden met de geleverde tafel.

Mooi ontwerp, mooie kleur, besteld en zeer snel geleverd

Eigenlijk niet, we zijn bij de showroom geweest en daar goed kunnen rondkijken. Uiteindelijk via internet besteld. En zeer snel geleverd.

Hoe heb je Table du Sud gevonden?

We waren op zoek naar een tafel op internet en kwamen zo bij table du sud uit

Stephanie

Uitstekend

Klant vriendelijkheid en netjes

Via styliste

Mariie

Heel goed. Snelle levering. Deskundig advies. Goed meegedacht, heel vriendelijk personeel. Ook bij het afleveren

Snelle levertijd en meedenken. Niet zomaar iets willen verkopen.

Instagram

Kockelkoren

Wij zijn erin getrapt, de mooie verkoopverhaaltjes... Tafel voldoet niet omdat het blad zeer snel beschadigd; dit terwijl in verkoopgesprek juist het tegendeel werd beweerd. Klacht indienen heeft... Wij zijn erin getrapt, de mooie verkoopverhaaltjes... Tafel voldoet niet omdat het blad zeer snel beschadigd; dit terwijl in verkoopgesprek juist het tegendeel werd beweerd. Klacht indienen heeft geen zin, er wordt niet eens inhoudelijk gereageerd.

Mooie verkoopverhaaltjes

Kwaliteit tafelblad is slecht. Klantenservice draait erom heen.

Website

Reactie Table du Sud:

Bedankt voor je review! We zijn geschrokken van uw reactie en hebben daarom nogmaals naar de klacht gekeken.
Het gaat hier om een tafelblad van 7 maanden oud en we zien duidelijk dat er op meerdere plekken relatief kleine diepe beschadigingen zitten. Dit komt echt doordat er zware voorwerpen op tafel zijn gevallen. Op die manier kunnen zelfs in massief eiken kleine deukjes ontstaan. Table du Sud gaat heel ver voor de klant maar ergens moeten we een grens trekken.

Van der Graaf

De winkel in Utrecht was druk bezocht en duurde dus even voor we geholpen werden. Het wachten werd met koffie en thee voorzien.

Mooi degelijke producten.
Fraaie winkels

De communicatie is heel dwingend doorspekt met sancties indien niet wordt voldaan aan de afspraken, dat voelt heel heel onprettig.

Via internet

Reactie Table du Sud:

Bedankt voor je review en fijn om te horen dat jullie blij zijn met de tafeltjes!
De berichten zijn standaard berichten over de aflevering van de meubels. Wij plannen dit en de productie erg zorgvuldig. Wanneer op het laatste moment een levering verzet wordt komen daar opslagkosten bij kijken. Onze excuses als het informeren hierover niet prettig over is gekomen, we gaan bekijken hoe we dit kunnen verbeteren. We wensen jullie nog veel plezier van de meubels!
Team Table du Sud

Table du sud

Prachtige winkel, we zijn na maanden zoeken elders hier meteen geslaagd, dankzij Marjolijn in Utrecht, top verkoopster en we zijn dankbaar dat ze de tijd voor ons nam
Meubels zijn besteld dus...
Meubels zijn besteld dus levering komt nog wel ingevuld met sterren anders kom ik Marjolijn niet bedanken

Verkoopster Marjolijn en prachtige winkel

Instagram

Sylvia

Klantvriendelijk, neemt alle tijd en denkt mee. Beloftes die waar worden gemaakt. Voorzien van koffie en een koel drankje. Uiteindelijk een Keramieken ovalen tafel en stoelen gekocht en zijn echt... Klantvriendelijk, neemt alle tijd en denkt mee. Beloftes die waar worden gemaakt. Voorzien van koffie en een koel drankje. Uiteindelijk een Keramieken ovalen tafel en stoelen gekocht en zijn echt een plaatje in onze woonkamer. Krijg er veel complimenten over. Overigens was de levering ook allemaal netjes geregeld en uitgevoerd. Ik beveel Table Du Sud dan ook zeer zeker aan!

Denkt mee, komt beloftes na.

Blijf deze trend voortzetten!

Google

Oosterling

Goede ervaring

Goede eerste indruk bij binnenkomst en klantvriendelijke behandeling

Proberen te houden zo als als u nu bezig bent

Via Internet