Vriendelijkheid chauffeurs
Kwaliteit geleverde items
Kwaliteit afleverservice

Marjolijn Woerdeman

De tafels die ze leveren zijn goed en mooi, echter de bezorgservice is heel slecht

veel mogelijkheden

We hadden bij de bestelling afgesproken dat de bezorgers onze oude tafel naar beneden zouden brengen. Toen de tafels gebracht werden wisten de bezorgers hier niets van af en weigerden de tafel mee... We hadden bij de bestelling afgesproken dat de bezorgers onze oude tafel naar beneden zouden brengen. Toen de tafels gebracht werden wisten de bezorgers hier niets van af en weigerden de tafel mee naar beneden te nemen. Een hele vervelende ervaring voor ons, ook omdat we geregeld en betaald hadden voor de vuilophaal dienst van de tafels. Dit is een zeer slechte service van Table de Sud

Via internet

Bedankt voor je review!
Jammer om te horen dat jullie niet tevreden zijn over de bezorgservice. Normaal gesproken doen wij niks met de eigen tafels van klanten, voor jullie hebben we daar toen een uitzondering op gemaakt. Helaas is daarbij niet aan ons gemeld dat het om een ontzettend zware stenen tafel ging, die nog vast zat aan het onderstel. Onze bezorgers hebben toch geprobeerd het onderstel los te maken, zodat ze deze voor jullie naar beneden konden brengen. Dat was echter niet mogelijk, ze hebben voor hun eigen veiligheid de keuze gemaakt om de tafel niet naar beneden te vervoeren. Wij snappen dat dit een tegenvaller voor jullie is, maar wij hechten veel waarde aan het welzijn van onze bezorgers en staan achter deze keuze.
Hopelijk kunnen jullie toch van de nieuwe tafel genieten, nog veel plezier ervan!

Van de Voort

We zijn goed geadviseerd, mooie showroom zodat we een goed beeld hadden van de meubels en houten bladen.

mooi product

mond-tot-mond

Loes

Wat is een erg prettige manier van werken en aankoop.

Rondje door de fabriek om het proces te zien, personeel was aardig en ook de levering geen heel soepel en netjes.

Niet echt verbeterpunten, maar misschien iets voor de toekomst bijv kleine video ofzo van je tafel (het hout) eerder in het proces te delen. Het was echt tot het einde heel spannend hoe het hout er... Niet echt verbeterpunten, maar misschien iets voor de toekomst bijv kleine video ofzo van je tafel (het hout) eerder in het proces te delen. Het was echt tot het einde heel spannend hoe het hout er precies uit ging zien.

Instagram en mond-op-mond.

De Groot

Wij zijn goed geholpen en hadden onze keus gemaakt in Heeze. Samen met de verkoper overlegd wat mogelijk was en alles op papier gezet, maar achteraf schijnbaar niet duidelijk genoeg om aan te tonen... Wij zijn goed geholpen en hadden onze keus gemaakt in Heeze. Samen met de verkoper overlegd wat mogelijk was en alles op papier gezet, maar achteraf schijnbaar niet duidelijk genoeg om aan te tonen dat wij het tv meubel met een aanpassing hadden besteld. Drie grote kleppen ipv twee grote en een kleine klep met opening erboven. Op de order stond 3 kleppen. Daar hadden wij achteraf eigenlijk zonder opening bij moeten zetten. Een weet voor de volgende keer. Nu niets te verhalen bij Table du Sud. Ze blijven erbij dat dit een model is met opening. Hun woord tegen die van ons. Helaas pindakaas!! Is wel héél makkelijk te zeggen op afstand het hoort zo!
Het is jammer, dat ze hierop geen service verlenen, je met iets tegemoet komen. Je moet van te voren betalen. Geld binnen en deur is verder dicht.
Verder mooie producten, maar zet alles duidelijk op papier.

Communicatie via mail voor levering.

Klant laten betalen bij levering ipv van er voor. De service verlening. Die is er totaal niet!

Tv-programma

Bedankt voor je review!
Wat jammer dat het tv-meubel niet aan jullie verwachtingen voldeed. Helaas kunnen we hier geen ander meubel voor leveren, omdat het meubel op maat gemaakt is zoals jullie deze hebben besteld. Onze collectie tv-meubels staat ook op de website, daar is te zien dat het Dominique meubel een uitsparing heeft in één van de kleppen. De meubels die dit niet hebben staan ook op deze pagina. Het aantal kleppen in het meubel staat inderdaad vermeld in de order, maar dat gaat uitsluitend over de hoeveelheid kleppen. Erg balen, maar hopelijk kunnen jullie toch van het nieuwe meubel genieten! Als er verder vragen over zijn dan horen wij het heel graag.

Ann wachtler

Zeer tevreden

Mooie kwaliteit op maat gemaakt

Google

Kelly

Enorm tevreden over het bedrijf. Allereerst hebben zij een prachtige collectie. Daarnaast is de service erg goed. Van bestelling tot levering, alles is heel goed geregeld.

Tijdens de productie wordt je op de hoogte gehouden, wat erg prettig is. De levertijd voor een handgemaakte tafel is snel. De tafel wordt bij levering persoonlijk in elkaar gezet. Rekening gehouden... Tijdens de productie wordt je op de hoogte gehouden, wat erg prettig is. De levertijd voor een handgemaakte tafel is snel. De tafel wordt bij levering persoonlijk in elkaar gezet. Rekening gehouden met de wensen qua hoeveel stoelen bepalen zij voor jou de ideale plek voor de poten.

Geen.

Instagram

Bakermans

Positief

Betrouwbaarheid

Zeer positief

MR

Mooie spullen en vriendelijk personeel

Houden je goed op de hoogte over de status van je bestelde meubelstuk

Blijf zo jullie zijn

via facebook

Jolijn

Erge slechte service

Mooie spullen

Leer je medewerkers alle details over een product, nu komt hetgeen de verkoper in de showroom zegt niet overeen met het product wat geleverd wordt. Erg slecht!!!!

Internet

Bedankt voor je review!
Wat jammer dat de tafel niet aan de verwachtingen voldoet. Wij zouden hier heel graag meer over horen. Zou je contact met ons op willen nemen indien je dit nog niet gedaan hebt?