Vriendelijkheid chauffeurs
Kwaliteit geleverde items
Kwaliteit afleverservice

P.H. Frissen

Wij waren al geruime tijd opzoek naar een nieuwe moderne eetkamer. Via internet vonden we Table du Sud. Al gauw vonden we waar we lang naar gezocht hadden. We zijn per omgaande naar de zaak in Heeze gegaan samen met onze dochter. Daar aangekomen zagen we al snel de mooie ovale noten houten tafel staan. Een vriendelijke medewerkster stond ons te woord en gaf alle informatie die we nodig hadden. Daarop werd de koop gesloten. Tussendoor had onze dochter een fraaie zitbank gezien, die een welkome aanvulling was in haar woning. De levertijd van de tafel was zeer kort. De levering was stipt op tijd en keurig werd de tafel afgeleverd en kregen we nogmaals informatie over de garantie en het onderhoud. Wij zijn erg blij met onze nieuwe aanwinst en bevelen Table Du Sud ook aan bij onze vrienden en iedereen die er belangstelling voor heeft.

Prima kwaliteit voor een zeer redelijke prijs.
Je kunt een blik werpen in de werkplaats om te zien dat de werkzaamheden vakkundig en met zorg gemaakt worden.

Kan ik niet bedenken.

Ik werd netjes een half uur vóór aankomsttijd op de hoogte gebracht door bezorgers?

ja

Hoe heb je Table du Sud gevonden?

via internet

Score voor Table du Sud: 5/5
Zou je Table du Sud aanbevelen? Ja
Aangekocht product: Ovale noten houten tafel van 220 bij 110 cm.