Vriendelijkheid chauffeurs
Kwaliteit geleverde items
Kwaliteit afleverservice

Ingeborg

Mooie uitgebreide collectie, komt afspraken na, is duidelijk en het zijn prachtige meubels.

Afspraken nakomen, duidelijk.

Via vrienden

Dielen Denise

Heel professioneel. Vanaf het moment dat wij de zaak binnenstapten hadden wij een positieve ervaring.

Heel goede begeleiding in het zoeken naar de juiste tafel, zowel naar model toe als naar de materialen.

Via de het internet

Sharon

Zeer slechte ervaring!

Antwoord geven op alle vragen in de mail, een tafel maken in de afmetingen die in de offerte staan en noesten vullen wanneer hier voor betaald is.

Google

Reactie Table du Sud:

Bedankt voor je review!
Bedankt voor je review!
Vervelend dat jullie tafel niet aan jullie verwachtingen voldoet. Zoals eerder aangegeven door onze klantenservice valt de afwijking binnen ons marge van 1%. Dit hanteren we omdat onze tafels met de hand gemaakt worden. Om jullie blad de juiste hoogte te geven komen we het onderstel ophalen en zullen we deze omwisselen. Hiervoor zijn we een afspraak aan het inplannen.
De noesten van jullie tafel zijn gevuld, bij het borstelen van het blad kan er een kleine hoeveelheid vulsel uitslaan. Dit is onvermijdelijk en doet niks af aan de kwaliteit of duurzaamheid van de tafel.
Hopelijk kunnen we het onderstel snel omwisselen en kunnen jullie met plezier gebruik maken van de eettafel!
Team Table du Sud

Annelieke de Pooter

Excellente kwaliteit en service

Kwaliteit van het product
Kwaliteit van het product
De aankoop van het gesprek in de showroom tot aan de snelle bezorging hier in huis was super. Netjes, snel, je wordt goed geïnformeerd en bij de levering hadden ze de juiste spullen mee om de tafel zonder onze vloer te beschadigen neer te zetten.

Geen tips

Hoe heb je Table du Sud gevonden?

Via vrienden die eerder hun tafel hadden besteld.

Rob F

Mooi bedrijf met hele mooie producten.
Mooi bedrijf met hele mooie producten.
Wij hebben al 3 jaar veel plezier van onze eikenhouten tafels. Tevens een op maat gemaakte eikenhouten plank besteld. Deze werd in december 2021 geleverd.
Wij zijn zeer tevreden.

Kwalitatief goede producten.
Eigen bezorgdienst die stipt op tijd levert.

Internet

K.P. Tchang

Heel prettig zaken doen

Kennis van zaken

internet

Gert-Jan

Zeer bekwaam en enthousiast personeel. De tafel en stoelen die wij hebben gekocht zijn van zeer goede kwaliteit.

Product zelf en de online communicatie inzake de planning is super strak!

Instagram

van dooren

Overzichtelijke showroom

Producten verkopen van deze tijd

gewoon zo door gaan

internet

Janet Luten

Prettige ervaring

Snelle service, goede kwaliteit.

Pinterest

Rijks

Geholpen door Marjolein en zij deed het heel goed, fijn gesprek en goed advies

de tijd die genomen wordt en het advies

geen idee

via instagram