Michiel

Snelle levering en druk was opzich prima alleen had ik verwacht dat de randafstand vanaf de naad groter zou zijn omdat ik die speciaal wat breder had gemaakt. In de preview zag dit er ook gewoon... Snelle levering en druk was opzich prima alleen had ik verwacht dat de randafstand vanaf de naad groter zou zijn omdat ik die speciaal wat breder had gemaakt. In de preview zag dit er ook gewoon goed uit.

Goedemiddag,
Bedankt voor het bericht en de toelichting.
Top dat je tijd hebt genomen om dit terug te koppelen. Hier kunnen wij alleen maar van leren en dit waarderen wij daarom enorm....
Goedemiddag,
Bedankt voor het bericht en de toelichting.
De preview kan helaas wat afwijken van het eindproduct. Dat staat er ook bij aangegeven, maar ik snap goed dat u dit wellicht over het hoofd hebt gezien.
Mocht het product niet naar wens zijn, dan mag u ons altijd mailen! We kijken graag naar een oplossing.

Anna

Super! mooie druk en snelle levering

Netjes gedrukt en boven verwachting snel geleverd

Lonneke

Maken niet waar wat ze beloven op de website (vandaag besteld, morgen in huis)

Drukwerk is goed

Goedemiddag,
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Vervelend dat je niet tevreden bent met onze levertijden. Graag kijk ik daarin even met je mee.
Op het bij ons...
Goedemiddag,
Op het bij ons bekende e-mailadres ga ik je een mailtje sturen.
Team Studentendrukwerk

Slecht

Reactie Studentendrukwerk:

Goedemiddag, bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Vervelend dat je niet tevreden bent. Graag kijk ik daarin even met je mee. Natuurlijk lossen we dat graag op. Op het bij... Goedemiddag, bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Vervelend dat je niet tevreden bent. Graag kijk ik daarin even met je mee. Natuurlijk lossen we dat graag op. Op het bij ons bekende mail adres ga ik je een mailtje sturen.
Team Studentendrukwerk

De Bruin

Snel en goed

Snel en goed

n.v.t.

Tip:
Advies over aanpassen paginanummering (links rechts); meerdere keren voor plaatsen bestelling, had ik graag eerder vernomen.
Advies was nu...
Tip:
Advies was nu plaats eerst maar je bestelling. Toen moest ik het uiteindelijk toch zelf, achteraf aanpassen. Document nogmaals deken via WeTransfer. Hierdoor alles omslachtig. Dat had ik graag voor de bestelling gehoord/willen weten.

Prachtig resultaat.
Goede prijs- kwaliteitverhouding

Dirk

Zeer mooi boek binnengekregen. Alleen wist ik niet hoe de rug van een titel moest voorzien. Misschien dat daar nog enige hulp voor nodig is.

Zeer goede prijs-kwaliteitverhouding

T van der Lubbe

Ik ben tevreden over de levering en het verzorgde uiterlijk.. Maar het deel waarop je het kunt bekijken is zo klein en moet je zo ver inzoomen, dat dat niet te doen is voor honderdvijftig pagina's.

Snelle levering en keurig verzorgd

Pascal van Os

Super

Vandaag besteld morgen in huis.

Super goed! De mok kwam thuisgestuurd precies zoals ik me had voorgesteld en zelf ontworpen had!
Het zou geweldig zijn als je ook kleinere mokken kon ontwerpen!

Kleurverwerking is top & design opties zijn groot. Goede, snelle levering. Track & trace naar waarheid.