Praktijkschool De Linie

Het drukken en versturen gaat vlot. Ik heb via de chat met jullie overlegd over de voorkant van de kaart. Met name over de randjes. Met controle zouden jullie zoals gezegd ernaar kijken. Zie ook... Het drukken en versturen gaat vlot. Ik heb via de chat met jullie overlegd over de voorkant van de kaart. Met name over de randjes. Met controle zouden jullie zoals gezegd ernaar kijken. Zie ook onze chat hierover. Bij controle was de kaart direct in orde. Het product viel ons helaas tegen en we hebben opnieuw moeten bestellen.

Snel en goedkoop

Snel geleverd

Suzanne

Snel en goed

Snelle levering en goede kwaliteit voor de prijs

Ick

Snel verzonden

Marja

Goede en snelle service

Goede kwaliteit

Danielle

Makkelijke site, gebruiksvriendelijk, snelle levering

Heel gebruiksvriendelijk

architectenbureau Tjaart Hoeksema

Positief

kwaliteit van drukwerk!

Emlyn

Efficiënt maar niet flexibel

Supersnel afgehandeld, binnen 48 uur thuis.

Reactie Studentendrukwerk:

Goedemiddag, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Ik zie dat je het efficiënt vindt, maar niet geheel positief bent. Graag kom ik hierover met je in contact. Op het bij... Goedemiddag, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Ik zie dat je het efficiënt vindt, maar niet geheel positief bent. Graag kom ik hierover met je in contact. Op het bij ons bekende mailadres ga ik je een mailtje sturen. Team Studentendrukwerk

Pepels

Mooi drukwerk, goede prijs

Goede kwaliteit, service, prijs

Reactie Studentendrukwerk:

Goedemiddag, bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Dit waarderen wij zeer. Ik zie dat je positief bent, maar je ons niet zou aanraden. Graag komen wij hierover met je in... Goedemiddag, bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Dit waarderen wij zeer. Ik zie dat je positief bent, maar je ons niet zou aanraden. Graag komen wij hierover met je in contact. Ik zal je een mailtje sturen op het bij ons bekende mailadres.
Team Studentendrukwerk

Senna

Ze hebben het mooi geleverd en het was precies zoals ik had verwacht

Het kwam afgeleverd naar mijn verwachtingen