Het bedrijf levert onbevredigende producten met betrekking tot het drukken van visitekaartjes en weigert het geld terug te geven. De geleverde producten voldoen niet aan de verwachtingen en normen die redelijkerwijs mogen worden verwacht bij het afdrukken van visitekaartjes. Er zijn problemen zoals onnauwkeurig gesneden kaartjes, waarbij de ontwerpelementen buiten de aangegeven snijlijnen vallen. Ondanks deze duidelijke tekortkomingen weigert het bedrijf om een terugbetaling te verlenen, wat resulteert in ontevredenheid bij de klant. Het gebrek aan klantgerichtheid en het negeren van legitieme klachten dragen bij aan de algemene negatieve ervaring met het bedrijf.

Het bedrijf bood aanvankelijk een potentiële korting van 50% aan, maar gezien de manier waarop het drukwerk is geleverd, geef ik er de voorkeur aan mijn geld terug te ontvangen. Wat ik dus niet meer terug kan ontvangen.

ik had de kaartjes morgen nodig en daarom heb ik niets aan de korting. Zelfs fotos gestuurd als bewijs van slecht gesneden lijnen en verschillen tussen kaartjes

Eerder dit jaar had ik kaartjes besteld via https://www.bizay.nl/. Deze kaartjes hadden deze problemen niet.

slecht snijden van kaartjes, geen geld terug

Reactie Studentendrukwerk:

Goedemiddag, bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Wat een vervelende situatie. Uiteraard lossen wij het graag op en laten we het niet de boel de boel. Ik zie dat er reeds... Goedemiddag, bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Wat een vervelende situatie. Uiteraard lossen wij het graag op en laten we het niet de boel de boel. Ik zie dat er reeds mailcontact is. Via daar komen we samen tot een oplossing.
Team Studentendrukwerk

Sanne

Goed!

Snel

A.Voortman

Omdat we één boek wilden hebben, kwamen we bij Studentendrukwerk terecht. Dit is ons heel goed bevallen. We kregen het boek best snel toegestuurd. Het ziet er heel goed uit; eigenlijk boven... Omdat we één boek wilden hebben, kwamen we bij Studentendrukwerk terecht. Dit is ons heel goed bevallen. We kregen het boek best snel toegestuurd. Het ziet er heel goed uit; eigenlijk boven verwachting.

De site werkt goed, is overzichtelijk.

Klaas de Vries

Zeer tevreden

Snelle levering en goed leesbaar

Peter

Prima en snelle service!👍

Ook grote bestanden worden probleemloos verwerkt. Eindproduct ziet er erg verzorgd uit

Henry Boer

Uitstekend, snel en goed.

Snel, prima kwaliteit

Guus Smeets

Geweldig bedrijf dat meedenkt met net alledaagse vraagstellingen en hiervoor klantvriendelijke oplossingen vindt

Klantgerichtheid en oplossingsgerichtheid

Marissa

Ik ben enorm tevreden!

M'n planner is heel mooi afgedrukt en erg mooie omslag

Kraai

Duidelijke site en ik kreeg de bestelling eerder dan was aangegeven.

Duidelijke site, je weet wat je moet doen en je kunt altijd hulp vragen.

Hubert Jehee

Heel erg tevreden

Snel, punctueel en mijn verwachtingen overtroffen