Mesman Communicatie en Advies

Uitstekende en snelle service

Goede prijs / kwaliteitverhouding

S.Hekkelman

Ik heb kaarten laten drukken

Online makkelijk content aanleveren en editen

Lizzy

Perfect! Makkelijke website en snel geleverd!

Vooral het zelf creëren en maken op de website vind ik super makkelijk!

Sylvia

Eenvoudig programma en mooie print

Keuze en prijs

Ad Schapendonk

Al diverse keren boeken laten drukken, tot grote tevredenheid. Meedenkende klantenservice. Vriendelijk.

Snelle levertijd en goede kwaliteit. Vriendelijke en hulpvaardige helpdesk.

Michelle

Snelle levering, mooi drukwerk! Fijn dat je een preview kan zien voordat je het ook echt besteld.

Preview en snelle levering, netjes en mooi drukwerk.

Vve

Zeer tevreden

Netjes werk en goede informatie

Annette ter Kuile

Heel snel maar de opdracht op de website is toch lastig te bewerken

Snelheid van leveren

Reactie Studentendrukwerk:

Goedemiddag, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Graag kijk ik even met je mee naar wat er niet helemaal lukt. Op het bij ons bekende mail adres ga ik je een mailtje... Goedemiddag, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Graag kijk ik even met je mee naar wat er niet helemaal lukt. Op het bij ons bekende mail adres ga ik je een mailtje sturen. Groetjes Team Studentendrukwerk

Benthem

Erg duur voor minimalistische poster en te groot/scheef gesneden voor 50x70 schilderij waardoor de poster er nu opgepropt in zit, erg jammer.

Reactie Studentendrukwerk:

Goedemiddag, bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Dit klinkt inderdaad niet helemaal goed. Graag kijk ik daarin even met je mee. Natuurlijk lossen we dat graag op. Op het... Goedemiddag, bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Dit klinkt inderdaad niet helemaal goed. Graag kijk ik daarin even met je mee. Natuurlijk lossen we dat graag op. Op het bij ons bekende mail adres ga ik je een mailtje sturen.
Team Studentendrukwerk

Lisa