Marco van hurne

Snel geleverd en met spoed post, ook al was de spoedlevering niet mogelijk vanwege de drukte. Kwaliteit was super. WoW

Snelheid
Kwaliteit
Met de site kun je alles regelen
Snel de telefoon opgenomen
Boven verwachting geleverd

Hypotheker

snelheid

kiki

Ik vond het heel fijn om mijn tijdschrift zo goedkoper te bestellen

snelle levering en goeie kwaliteit

Noa

Ik heb voor het eerst bij studentendrukwerk besteld vanuit België en mijn producten waren toch snel bij mij thuis. Het enige nadeel dat ik heb ondervonden is dat mijn poster redelijk nonchalant was... Ik heb voor het eerst bij studentendrukwerk besteld vanuit België en mijn producten waren toch snel bij mij thuis. Het enige nadeel dat ik heb ondervonden is dat mijn poster redelijk nonchalant was opgerold omdat het met ezelsoren toekwam.

Goedkoop

Reactie Studentendrukwerk:

Bedankt voor het bericht en de toelichting.
Top dat je tijd hebt genomen om dit terug te koppelen. Hier kunnen wij alleen maar van leren en dit waarderen wij daarom enorm....
Bedankt voor het bericht en de toelichting.
Ik hoop dat de poster niet beschadigd is geraakt? We zouden graag een mail ontvangen wanneer dit het geval is!

Mary Muilman

Gangbare site. Goede prijs. Snelle service.

Goede communicatie

Wilma van Golberdinge

Snel en vakkundig

Goede kwaliteit/[rijsverhouding

Wiel

Het eindresultaat is zoals ik verwacht had.

Kwaliteit van papier en printwerk is zeer goed, afwerking en levering is ook uitstekend.

Johan

Gewoon goed

Michiel

Snelle levering en druk was opzich prima alleen had ik verwacht dat de randafstand vanaf de naad groter zou zijn omdat ik die speciaal wat breder had gemaakt. In de preview zag dit er ook gewoon... Snelle levering en druk was opzich prima alleen had ik verwacht dat de randafstand vanaf de naad groter zou zijn omdat ik die speciaal wat breder had gemaakt. In de preview zag dit er ook gewoon goed uit.

Reactie Studentendrukwerk:

Bedankt voor het bericht en de toelichting.
De preview kan helaas wat afwijken van het eindproduct. Dat staat er ook bij aangegeven, maar ik snap goed dat u dit wellicht over het hoofd hebt gezien.
Mocht het product niet naar wens zijn, dan mag u ons altijd mailen! We kijken graag naar een oplossing.

Anna

Super! mooie druk en snelle levering

Netjes gedrukt en boven verwachting snel geleverd