Het was een goede en snelle levering

snelle levering

Kent u nog leuke producten ter uitbreiding van ons assortiment? / Wissen Sie noch Tolle Produkte um unser Angebot zu erweitern?

nee

Mijn ervaring met deze shop is zeer goed.

Sterke punten / Stärken

Prima website. Snelle levering. Mooie producten met een breed assortiment.

Nee.

Van Dijk

Geen problemen

Sterke punten / Stärken

Mijn zoon is superblij met zijn step!

Jessica

Fijne internetwinkel! De volgende dag had ik het bestelde artikel in huis.
Goede service!

Overzichtelijke website

Bin sehr zufrieden mit Service, und Lieferung und Qualität. Danke sehr.

M. van Summeren

Uitstekend. Goede voorlichting. Prettige enthousiaste verkoper.

Sterke punten / Stärken

Goed materiaal. Deskundige verkoper.

?

Sandra

Terwijl andere webshops waarschuwde voor de alle vertragingen leverde streetsurfshop gewoon op tijd!

Sterke punten / Stärken

Snelle levering, ook tijdens topdrukte! Duidelijke site waar het makkelijk is om te bestellen. Informeren over het levertraject.

Sunelia

Uitgebreid assortiment en gedetailleerde beschrijving in de webshop. Mooi overzicht. Duidelijk en gebruiksvriendelijk.

zie hierboven

Anneke Visser

Bestelling geplaatst op zondag en levering op een Waddeneiland de woensdag erna is snel.
Daarbij geldt er vaak een toeslag voor het bezorgen op een Waddeneiland. Maar er is gekozen voor het...

Sterke punten / Stärken

De snelheid van reageren op per mail verzonden vragen was snel. Daarbij was ook het antwoord op de vraag helder.

Bart

Eerste keer iets besteld. Goede service, snel geleverd. Tevreden.

Snelle behandeling en levering