Streetsurfshop

Streetsurfshop Ook benieuwd naar feedback over de webshop Streetsurfshop? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company1024
Uitstekend (10/10)
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Streetsurfshop met 9.1/10. Gebaseerd op 1024 ervaringen.

Roos
Roos

Mooie producten
Montage

Kent u nog leuke producten ter uitbreiding van ons assortiment? / Wissen Sie noch Tolle Produkte um unser Angebot zu erweitern?

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Stuntstep gekocht voor onze zoon. mooie produkten. ook voor montage gekozen, ik wil er geen werk van hebben. step is heel mooi en sterk. een blije zoon!.

Paul

Step op zondagavond besteld. op dinsdagmiddag bezorgd. door streetsurfshop in elkaar gezet en in een grote doos verstuurd. alles helemaal top. mijn zoon van 11 is helemaal gelukkig !.

Alles goed.

René van Aalst
René van Aalst

Sterke punten / Stärken

Behulpzaamheid en advies van personeel

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Uitstekend advies en zeer behulpzaam! fantastisch geholpen, dankjewel!.

Coen
Coen

Sterke punten / Stärken

Website is ok, maar ik ben langs geweest voor advies. Dat advies was prima: expert kennis, duidelijk advies

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Internet prijzen icm uitvoerige en duidelijke uitleg.

Bas Wille
Bas Wille
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Top geholpen met een persoonlijk advies. geen verkooptrucjes.

Jolanda
Jolanda

Sterke punten / Stärken

Assortiment, communicatie, levering, service.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Uitgebreide webshop, snelle reactie, snelle levering kortom uitstekende webshop!!!.

Zeer goed (9/10)

Sterke punten / Stärken

Super snelle levering, top!

Sliding gloves (in kleine vrouwenmaten ;), eveneens polsbeschermers in kleine maatjes. goede beschermingscases telefoon?

Score voor Streetsurfshop:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede kwaliteit en snelle levering, sommige productbeschrijving mogen alleen wat uitgebreider. bijvoorbeeld welke (soort wieltjes onder complete boards zitten en hun specificaties).

Robbie

Ontspannen, zeer klantvriendelijk. gericht op het verkopen van een passend product. dit hoeft niet persé het duurste product te zijn.

Onvoldoende (4/10)

Uitleg

Score voor Streetsurfshop:2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Snelle levering, zwakke after service.

Bedrijfsinformatie

Longboards, stuntsteps, springstokken en nog veel meer, gewoon uit voorraad leverbaar. De Streetsurfshop is een bijzonder klantvriendelijke winkel met een breed assortiment funsport artikelen. In onze showroom/winkel/werkplaats kun je terecht om dingen uit te proberen, je te laten adviseren of voor reparaties aan je favoriete step of board. In onze webshop vind je een actueel assortiment voor messcherpe prijzen.
Adres
Mortelweg 10G