De levering
Informatie
Uw (s)teunactie
8.2/10

Jorrick Brinkman

Hele snelle service. Gemakkelijk contact en duidelijke uitleg! What u see is what u get!

Tuttebelle Club vaan Mestreech

Leuke en goede manier om fondsen op te zetten

Een leuke manier om vrij makkelijk geld te genereren

Geven met liefde vzw

Een gemakkelijke manier om wat extra centen voor de vzw bijeen te krijgen

De actie is wisselend ontvangen. Het krassen van de varkentjes was een leuk spelelement. Het type bonnen zorgde wel voor wat commentaar. Niet alle leeftijdsgroepen vinden ze interessant en er werd... De actie is wisselend ontvangen. Het krassen van de varkentjes was een leuk spelelement. Het type bonnen zorgde wel voor wat commentaar. Niet alle leeftijdsgroepen vinden ze interessant en er werd genoemd liever op internet naar korting te zoeken.

Reactie Steun fondswerving:

Wij proberen elk jaar (de coupons worden één keer per jaar vernieuwd) een zo aantrekkelijk mogelijk assortiment aan kortingen te regelen bij verschillende bedrijven. Wij hebben daarbij slechts 8... Wij proberen elk jaar (de coupons worden één keer per jaar vernieuwd) een zo aantrekkelijk mogelijk assortiment aan kortingen te regelen bij verschillende bedrijven. Wij hebben daarbij slechts 8 posities op het couponvel en kunnen dus 8 verschillende coupons aanbieden. Daarbij is het van belang dat er een zo groot mogelijk gevarieerd aanbod wordt gegeven zodat er voor ieder altijd wel wat bij is. Ook proberen wij kortingen te regelen die uniek zijn voor (s)teun en niet zomaar elders (o.a. op internet) kunnen worden gevonden. In het algemeen worden de kortingscoupons erg gewaardeerd en vertegenwoordigen zij een veelvoud aan besparing t.o.v. de donatie die wordt gegeven. Verder zijn de coupons enkel een 'dank-je-wel' voor de donateur; de belangrijkste reden om te doneren via (s)teun is de herkenning van de groep, club of organisatie en de sympathie dat men heeft met het doel van de actie en niet het 'verkopen' van kortingscoupons.

Reünie-Orkest Limburgse Jagers

Zeer heldere uitleg en perfecte afhandeling.

Brede school 't Saamdeel Kapelle

Een goede actie. Daarbij wel beter incalculeren dat het rekenvoorbeeld het meest ideale scenario is. Wel prima ondersteuning ontvangen

Duidelijke uitleg en snelle reactie bij (proef)aanmelding.

Prima ervaring, mensen vinden de actie leuk door het krassen

Stichting beee free

Mensen vinden het raar om te krassen in de achterhoek ze geven liever gewoon geld

Ik vind het een zeer prettige manier van collecteren en als mensen snappen hoe het werkt zijn ze wel enthousiast