De levering
Informatie
Uw (s)teunactie
8.2/10

GMCS

Makkelijk, eenvoudig en simpel te doen.

Drumfanfare St. Caecilia Raalte

Het is een leuke manier om sponsorgeld binnen te halen. Het is een actie die door iedereen gehouden kan worden en zeker de moeite waard.

Frank Gieling / Hippisch Centrum Muiderberg

Top!!! Nette boekjes, snelle levering en coupons met lange houdbaarheid.

Leuke actie. Alleen het idee van een onbepaald bedrag doneren viel bij sommige niet goed.

Reactie Steun fondswerving:

De meeste mensen (donateurs) die benaderd worden met (s)teun zijn positief over het krassysteem. Het zijn relatief kleine bedragen (variërend van €0,50 tot €3,00) die open gekrast kunnen worden en... De meeste mensen (donateurs) die benaderd worden met (s)teun zijn positief over het krassysteem. Het zijn relatief kleine bedragen (variërend van €0,50 tot €3,00) die open gekrast kunnen worden en zij ontvangen als dank een veelvoud aan het opengekrast bedrag terug in de vorm van voordeel coupons. Ook ervaren zij het spel element als leuk en verassend om te doen en hoeven zij niet na te denken over een ‘geschikt’ bedrag. Indien een potentiële donateur zijn/haar bijdrage toch liever zelf wilt bepalen kan dat natuurlijk ook.

Voor een buitenlands toernooi hebben we een korte actie gedaan met het team. Gewoon een paar keer afspreken met z'n allen en langs de deuren gaan. Het werkt goed en de meeste mensen zijn... Voor een buitenlands toernooi hebben we een korte actie gedaan met het team. Gewoon een paar keer afspreken met z'n allen en langs de deuren gaan. Het werkt goed en de meeste mensen zijn enthousiast. Kortom: Wij hebben dat varkentje eens goed gewassen.

KSK Steenbrugge

Nog nooit zo'n opbrengst gehad in een financiële actie als nu met Steun. Ongelooflijk. Alleen voelen een groot deel van de mensen zich niet door de kortingsbonnen gemotiveerd om te krassen, maar... Nog nooit zo'n opbrengst gehad in een financiële actie als nu met Steun. Ongelooflijk. Alleen voelen een groot deel van de mensen zich niet door de kortingsbonnen gemotiveerd om te krassen, maar enkel door de wil te steunen.

Een prima wervingsactie voor een club of vereniging

Positief! snelle reactie en alles ziet er verzorgd uit!

Het Kompas

Leuke actie, resultaat hadden we meer van verwacht.