De levering
Informatie
Uw (s)teunactie
8.2/10

Stichting Vrienden Van BCM

Goed en leuk idee om geld in te zamelen

Denise Heintjes

Het systeem werkt fantastisch!

Shantykoor Lopster Störmv

Sdo

Een leuke snelle aktie om veel geld te verdienen

Een makkelijke actie en fantastische service.

Makkelijk gemaakt en besteld. Snel geleverd en kwaliteit is goed

Het liep bij ons helaas niet echt storm. Mensen gaven toch liever gewoon geld. Verder werkte het bij sommigen wel dat ze meerdere varkentjes gingen krassen, waardoor ze meer gaven dan ze anders... Het liep bij ons helaas niet echt storm. Mensen gaven toch liever gewoon geld. Verder werkte het bij sommigen wel dat ze meerdere varkentjes gingen krassen, waardoor ze meer gaven dan ze anders zouden doen. Maar het kwam ook wel voor dat mensen bij een euro dachten ‘dat scheelt’, terwijl ze anders misschien wel twee euro hadden gegeven. Ook is het een nadeel dat wij het met zn tweeen 13 boekjes doen en we dus eerst bijna 3 boekjes vol moeten krijgen om pas winst te draaien.

Reactie Steun fondswerving:

Jammer dat uw (s)teunactie niet helemaal aan uw verwachtingen heeft voldaan. Enkele opmerkingen van onze kant: 13 boekjes met z’n tweeën is wel heel veel. Wij raden aan om te beginnen met 1 tot 2... Jammer dat uw (s)teunactie niet helemaal aan uw verwachtingen heeft voldaan. Enkele opmerkingen van onze kant: 13 boekjes met z’n tweeën is wel heel veel. Wij raden aan om te beginnen met 1 tot 2 boekjes per persoon. U kunt altijd gedurende uw (s)teunactie bijbestellen indien nodig. Vergeet ook niet dat wij gratis boekjes hebben geleverd ter dekking van de kosten. Gelukkig heeft u desondanks toch winst gedraaid op uw actie. Verder is het niet erg dat mensen ook soms gewoon geld geven zonder te krassen; het boekje dient ook als binnenkomer waarmee u zich kunt identificeren en uw verhaal kunt doen over uw doel.

Kamerkoor Ad Parnassum

Een leuke actie om voor onze vereniging iets te kunnen betekenen.

Niets op aan te merken. Een geweldige actie die veel oplevert!