De levering
Informatie
Uw (s)teunactie
8.2/10

Leuke actie, weer eens wat anders dan de standaard acties, maar geeft wel hoge verwachtingen die bij ons niet uitgekomen zijn.

Reactie Steun fondswerving:

Jammer dat uw actie niet helemaal heeft opgeleverd wat u ervan had verwacht; zoals bij elke geld inzamelactie staat en valt het succes met de inzet van de collectanten en de begeleiding daarvan door... Jammer dat uw actie niet helemaal heeft opgeleverd wat u ervan had verwacht; zoals bij elke geld inzamelactie staat en valt het succes met de inzet van de collectanten en de begeleiding daarvan door de organisatie. Wellicht is deze onvoldoende geweest om uw (s)teunactie deze keer tot een succes te maken. Wij bieden allerlei handige tips aan om collectanten gemotiveerd te houden gedurende de actie. Vergeet ook niet dat uw boekjes altijd hun waarde behouden; u heeft altijd recht op gratis nieuwe coupons indien de looptijd van de huidige coupons verlopen zijn. Zo kunt u de actie nogmaals op een later tijdstip voortzetten en alsnog het beoogde bedrag bij elkaar krijgen.

VVM

Prima geregeld, wel jammer dat we geen gratis boekje vooraf kregen.

Reactie Steun fondswerving:

U bedoeld hier een fysiek voorbeeldboekje per post. Wij sturen altijd de opmaak van uw boekjes digitaal per email (deze heeft u ook ontvangen) zodat eventuele wijzigingen meteen kunnen worden... U bedoeld hier een fysiek voorbeeldboekje per post. Wij sturen altijd de opmaak van uw boekjes digitaal per email (deze heeft u ook ontvangen) zodat eventuele wijzigingen meteen kunnen worden doorgegeven en verwerkt. Dit is sneller dan het verzenden per post. Indien u desondanks een fysiek exemplaar wilt ontvangen per post - vooraf gaande aan het goedkeuren van de opmaak van uw boekjes - kunnen wij dat altijd op verzoek doen natuurlijk.

Lei Scheffer/Stichting de Hijskraan

Prima leuke wijze om geld in te zamelen.
Het krassen gaat niet goed. Kan deze worden verbeterd.

Naomi Bottenheft

Het was een geweldige ervaring. de mensen om mijn heen vonden het erg leuk om meer vakjes te krassen.

Heel leuk idee. Kosten wel hoog.

YouSee Almere

Super, goede leuke actie. Waar veel inbegrepen zit waardoor je het zo goed mogelijk kan uitvieren (de formulieren)

Miranda

Heel vriendelijk geholpen. Boekjes waren netjes op tijd. Zelfs de after-service was top

Gezelligheidskoor Dongens levenslied

Een gewéldig leuke methode

Prima activiteit. Nadelig is bij het krassen de bedragen moeilijk te lezen zijn. Tip: gebruik een aan andere kleur achtergrond.

Gezelligheidskoor Dongenslevenslied

Een hele mooie actie die ons koor met de toch ook wat oudere leden goed heeft gedaan.