De levering
Informatie
Uw (s)teunactie
8.2/10

De actie werd door een klein aantal kinderen actief ondersteund.. maar helaas hebben veel mensen geen contant geld meer dus die deelnemers vielen al af.

Reactie Steun fondswerving:

Een geld inzamelactie met (s)teun (of met welke geld inzamelactie dan ook) kan ook prima worden uitgevoerd met digitaal betalen. Wij adviseren hiervoor 2 digitaal betaal apps: Tikkie en Payconiq.... Een geld inzamelactie met (s)teun (of met welke geld inzamelactie dan ook) kan ook prima worden uitgevoerd met digitaal betalen. Wij adviseren hiervoor 2 digitaal betaal apps: Tikkie en Payconiq. Meer info is te vinden op onze website onder de rubriek ‘ondersteuning’. Hierbij de directe link: <a href="https://www.steun.nl/files/files/Ondersteuning/Mobile%20Payment%20methods%20(s)teun.pdf">steun.nl/betaalmethodes</a>

Met de leuke boekjes hebben we aardig wat geld bij elkaar verzameld voor onze kerk!

Montessori College Nijmegen

Toegankelijk!

Double E Foundation

Goed geregeld en goed service

Vzw rajdado

Heel positief

Showband Jong-Holland

Superleuke actie die heel gemakkelijk mensen laat doneren!

Nadine

Makkelijk, iedereen raakt erbij betrokken

KV De Toekomst

Deze actie is geweldig! Een lage investering en een grote opbrengst. De kinderen hebben het erg leuk gevonden en de mensen die gingen krassen ook. Niets anders dan leuke reacties gehad. Dit gaan we... Deze actie is geweldig! Een lage investering en een grote opbrengst. De kinderen hebben het erg leuk gevonden en de mensen die gingen krassen ook. Niets anders dan leuke reacties gehad. Dit gaan we zeker vaker doen!

Een hele leuke manier om geld in te zamelen! De actie was een succes!