Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Tiberghein Steven

Over het algemeen zeer tevreden! Enkel het schuurwerk kon iets beter. Voorts zeer stevig en keurig gemaakt. Ook de levering van de meubelen verliep preciess zoals gepland. Intussen zijn mijn... Over het algemeen zeer tevreden! Enkel het schuurwerk kon iets beter. Voorts zeer stevig en keurig gemaakt. Ook de levering van de meubelen verliep preciess zoals gepland. Intussen zijn mijn volgende meubelen reeds besteld!!!

Correcte aflevering

Het schuurwerk kan iets beter

Reactie SteigerhoutenMeubelshop.nl:

Bedankt voor de review, we nemen je verbeterpunten mee in ons productieproces.
We zullen weer ons best doen op je volgende bestelling!

Kalkhoven

Fijn en persoonlijk contact. Snelle reactie op vragen. En natuurlijk niet te vergeten...enorm mooi en handgemaakt meubel. Bedankt!

Helaas toch een levertijd die redelijk wat langer was dan de beloofde 2 weken. Dit kwam natuurlijk door de feestdagen en het resultaat maakt alles goed.

Reactie SteigerhoutenMeubelshop.nl:

Bedankt voor de positieve review! We hadden het inderdaad erg druk rond de feestdagen. Fijn dat hiervoor begrip was en dat het resultaat alles goed heeft gemaakt!
Mvg Bert

Zeer goede ervaring, een achte aanrader

Toon

Het blijft altijd lastig om via internet en dus van plaatjes een bestelling te doen.
De producten zijn gewoon goed en netjes en toen er even iets niet naar wens was pakte de klantenservice dit zeer snel op.
Hulde daar voor want daar kan menig bedrijf iets van leren! Boegbeeld van de klantenservice is overigens Krista Postma !

Klantenservice is niet slechts een woord maar er wordt gewoon hele goede service verleend!

Neen

Reactie SteigerhoutenMeubelshop.nl:

Bedankt voor de positieve review!

J.B.Bos

Zeer goed

allerd

Paola Bult

Goed, bestelling geplaatst, meubels zoals vermeld ong 3 weken na bestelling geleverd. Geen klachten.

HMSK

Een perfecte snelle levering. De kwaliteit van de door ons bestelde meubels was goed. Geen bijzonderheden door goede communicatie.

Communicatie en kwaliteit meubels.

Aart Docter

We hebben er een goede ervaring aan overgehouden.

Geheel naar verwachting.

Communicatie m.b.t leveringsdatum kan beter.
leveringsdatum werd een stuk later maar werden daar niet over ingelicht (is goed gekomen )

Beste Aart,
Bedankt voor de positieve feedback.
Mvg klantenservice SteigerhoutenMeubelshop.nl

Anne Fleur

We hebben al meerdere bestellingen gedaan bij dit bedrijf. De kwaliteit is altijd goed geweest. De medewerkers zijn vaardig en behulpzaam. Het meedenken is wel een voordeel. De levering gaat via een... We hebben al meerdere bestellingen gedaan bij dit bedrijf. De kwaliteit is altijd goed geweest. De medewerkers zijn vaardig en behulpzaam. Het meedenken is wel een voordeel. De levering gaat via een meubeltransportbedrijf waar je speciale afspraken mee kan maken.

Persoonlijk contact en meedenken bij maatwerk.

Robbin

Ik had een bed besteld bij jullie, deze kwam helaas later binnen dan afgesproken. had een dag van te voren te horen gekregen dat hij nog niet klaar was van de leverancier. daarna gebeld met jullie,... Ik had een bed besteld bij jullie, deze kwam helaas later binnen dan afgesproken. had een dag van te voren te horen gekregen dat hij nog niet klaar was van de leverancier. daarna gebeld met jullie, maar het was nog niet bekend bij jullie. maar dat is goed afgehandeld en heb hem netjes een weekje later gekregen.

Ik had het bed besteld maar 2 dagen nadat ik hem besteld en betaald had. Zag ik op de site dat er net een actie was gekomen dat de bezorging gratis was. Hier ben ik achteraan gegaan in de hoop dat... Ik had het bed besteld maar 2 dagen nadat ik hem besteld en betaald had. Zag ik op de site dat er net een actie was gekomen dat de bezorging gratis was. Hier ben ik achteraan gegaan in de hoop dat ik het geld teruggestort zou krijgen van de bezorging. Dit bedrag kreeg ik netjes terug gestort, hier ben ik zeer tevreden over en vind dat heel netjes.

De communicatie tussen de site, werkplaats en de leverancier beter. Omdat ze het niet van elkaar wisten, maar dat is wel goed opgelost. Hartelijk dank voor de hulp en vriendelijke groeten Robbin.

Beste Robbin,
Bedankt voor je uitgebreide review. We zijn vooral blij dat we jouw bestelling naar tevredenheid hebben afgerond.
De communicatie tussen de klantenservice, werkplaats en...
Beste Robbin,
De communicatie tussen de klantenservice, werkplaats en transporteur is soms een beetje hectisch met deze korte levertijden. We hebben inmiddels weer een aantal punten gevonden waarop we dit verder kunnen verbeteren.
Veel plezier gewenst met jouw bestelling,
SteigerhoutenMeubelshop.nl