Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

D. Niels

Super blij met mijn tafels. Super service en zeer korte levertijd!!!!

Snelle levertijd.

Filip

Betreft de aankoop van tafel Ella.

Betreft de aankoop van tafel Ella.

De tafel die we geleverd kregen was niet hetzelfde als op de foto's werd weergegeven op de website, de afwerkingsrand (verstekrand) rondom de planken ontbrak. Na melding en doorsturen van foto's volgde het één na het andere excuus om de fout niet te moeten rechtzetten.

Poging 1: de foutieve tafel kon niet meer geruild worden omdat deze reeds in de regen had gestaan (het ging over een tuintafel...!)
Poging 2: plots was een verstekrand bij deze tafel niet mogelijk indien deze buiten wordt gebruikt. Hier wordt nochtans niets over gezegd op hun website, noch hadden ze dit gemeld tijdens de bestelling hoewel ik toen had duidelijk gemaakt dat deze als tuintafel dienst ging doen. Hout kan uiteraard werken, maar dit geldt zowel voor binnen als buiten. En bijkomend kan het niet dat je evenveel moet betalen voor een tafel die wel of niet is afgewerkt.
Poging 3: uiteindelijk zou ik een nieuwe tafel krijgen met verstekrand, maar de 2 jaar garantie zou komen te vervallen.

Na veel over-en-weer gemail en nog een gemiste leveringsafspraak door hun van de nieuwe tafel hebben we uiteindelijk toch de tafel gekregen die we besteld hadden.

Het kan altijd gebeuren dat er iets misloopt met een bestelling, maar vooral hun pogingen om hun verantwoordelijkheid te ontlopen stoorde enorm en is niet voor herhaling vatbaar.

Leveren wat ze op de website vermelden.
Eén van de leveringsbedrijven waar ze mee werken komt zijn afspraken niet na.

Philipoom

Moest wel langer wachten dan de beloofde levertijd maar dat was in mijn geval geen probleem en het dubbel en dwars waard!

De medewerkers staan je netjes te woord.

Ik heb na 2 weken zelf gebeld hoe het met de kast stond. Wanneer de levertijd niet wordt gered, zou het netjes zijn wanneer de medewerkers zelf contact opnemen met de klant.

H. Bolhuis

Hele fijne mensen, spontaan,mensen die met je mee denken, veel vakmanschap in huis. van A tot Z goed georganiseerd.

Eerlijk en meedenkend in het adviserende gedeelte vond ik erg sterk, Details waar je als leek niet aan denkt worden goed belicht. Ook de minpunten worden besproken. Erg belangrijk dat je weet waar... Eerlijk en meedenkend in het adviserende gedeelte vond ik erg sterk, Details waar je als leek niet aan denkt worden goed belicht. Ook de minpunten worden besproken. Erg belangrijk dat je weet waar je aan toe bent. Dan kom je later niet voor een verassing te staan.

sorry, helaas ik zou het niet weten.
Zelfs de hond is leuk

Uitstekend.

- Snelle beantwoording e-mails, goede communicatie
- duidelijkheid over prijs / meerprijs
- levering op tijd en in tijdswindow van 2 uur (geen onnodig wachten).
- prima meubel,...
- Snelle beantwoording e-mails, goede communicatie
- duidelijkheid over prijs / meerprijs
- levering op tijd en in tijdswindow van 2 uur (geen onnodig wachten).
- prima meubel, oogt robuust en sterk

Geen.

RJK

Meubels zijn erg goed. Totstandkoming offerte ging prima via email. Levertijd was langer dan op site benoemd.

Kwaliteit en montage van de meubels is prima. Ook die kleur is echt mooi.

Indien levertijd in de knel komt laat dat dan weten. Site geeft 2 weken aan, maar nadat wij na 3 weken contact opnamen bleken de meubelen nog niet in productie te zijn. Gevolg was dat er nog extra... Indien levertijd in de knel komt laat dat dan weten. Site geeft 2 weken aan, maar nadat wij na 3 weken contact opnamen bleken de meubelen nog niet in productie te zijn. Gevolg was dat er nog extra tijd bij kwam. Uiteindelijk wel goed opgelost. Communicatie waardering is derhalve op matig. Communicatie in totstandkoming offerte en nazorg was wel prima. Zie de lage waardering als tip om dit beter te doen....

Korporaal en Bertels NVM Makelaars

Goede communicatie en keurig alles volgens afspraak geleverd. Coating van de tafel valt erg tegen

nee

nee

Gijs

Prima service (snel antwoord op vragen) en snelle en goede levering.

Prima service (snel antwoord op vragen) en snelle en goede levering.

Bezorging was wat anoniemer dan de dienstverlening van FORN zelf.

De jong

We hebben een super mooie boekenkast (weende) echt helemaal blij mee. Fijn ook dat er gebeld werd om af te spreken voor de levering. En ook toen ze 2 uur later konden komen ivm vertraging, werd er... We hebben een super mooie boekenkast (weende) echt helemaal blij mee. Fijn ook dat er gebeld werd om af te spreken voor de levering. En ook toen ze 2 uur later konden komen ivm vertraging, werd er vantevoren netjes gebeld.

Goede kwaliteit, snelle en goede levering

Kreeg via familielid link door van jullie site. Heb op mn gemak meubels uitgezocht. Bestellen was eenvoudig. Levertijd en bezorgservice waren prima! Kortom keurige service.

Keurige snelle bevestiging van bestelling. Beloofde levertijd van twee weken is keurig nagekomen. Ook telefonisch goed bereikbaar, vriendelijk te woord gestaan.

Levering door JP...

Levering door JP Haarlem Delivery was zeer netjes en professioneel uitgevoerd.

Enige tip die ik kan bedenken is dat de meubels op internet een andere kleur leken te hebben. In werkelijkheid passen de meubeld qua kleur perfect bij elkaar. Dit zou potentiele kopers ten onrechte... Enige tip die ik kan bedenken is dat de meubels op internet een andere kleur leken te hebben. In werkelijkheid passen de meubeld qua kleur perfect bij elkaar. Dit zou potentiele kopers ten onrechte op een verkeerd been kunnen zetten.