Loods XL

Expertise
8.2/10
8.2/10

p.

Ik heb een mooie Balkonbar gekocht. Levering was snel, product komt overeen met wat er op de website staat en toen ik een vraag had kreeg ik snel en accuraat antwoord van de klantenservice!

voldoet aan wat er op de website wordt verteld

De nanocoating was van te voren al aangebracht en dit was ons niet duidelijk in eerste instantie. Misschien dit duidelijker naar voren brengen.

TL

Prettige communicatie, kwalitatieve meubels!

Communicatie, Kwaliteit

Stg. De Vakantiebank

Inderdaad een No Nonsense De directie is snel bereikbaar en werk volgens mij 24/7

snel en laagdrempelig

....?

Jeroen

Top bedrijf!! Zeer betrouwbaar, afspraak is afspraak en vriendelijk personeel.

Snelle levering en kwaliteit

N.v.t

Aldert

Zeer goed

Snelle levering tot kwaliteit

Bianca v Dijk

Mooie op maat gemaakte picknick tafel met wit stalen onderstel besteld. Via mail op de hoogte gesteld wat de levertijd was, en de bezorging. De tijd werd in een blok aangegeven en de chauffeur belde... Mooie op maat gemaakte picknick tafel met wit stalen onderstel besteld. Via mail op de hoogte gesteld wat de levertijd was, en de bezorging. De tijd werd in een blok aangegeven en de chauffeur belde 30 min van te voren. Echt ideaal!
Hij leverde in de achtertuin en monteerde hem daar ook. Vriendelijke man.
Super blij met deze mooie stijlvolle picknick tafel!!

Goed mail contact en vriendelijke service

Kaylee

Mooie tafel

Goede communicatie

Inge

Koop hier nooit iets!!! zeer slechte kwaliteit en de service is helemaal ver te zoeken.

alles

Reactie Loods XL:

Beste Inge,
Jammer om te horen dat je niet tevreden bent.
Beste Inge,
Jammer om te horen dat je niet tevreden bent.
Bij het leveren van het meubel waren er 2 puntjes die niet geheel naar wens waren, dit heeft onze monteur opgelost en samen hebben jullie gekeken of er nog andere punten waren. Dit was niet het geval en de klachten naar tevredenheid opgelost.
Mochten er nog andere klachten zijn dan horen wij dit uiteraard graag zodat we dit kunnen oplossen naar wens.
Steigerhouttrend

Familie Noordhuis

Uniek en kwaliteit!

Uniek, topkwaliteit en klantvriendelijk

M.Bos

Ontzettend leuk geholpen. Denken met je mee, geven kundig advies en de ruimte om beslissingen te nemen. Van harte aan te bevelen!

Inlevingsvermogen

Geen, prima