Loods XL

Expertise
8.2/10
8.2/10

Kor Venema

Goed advies en compleet advies. Hierdoor wordt een keuze maken makkelijker. Door de manier waarop blijft het ook echt je eigen keuze. Prettige medewerkers. Zowel op de vloer als aan de telefoon. We... Goed advies en compleet advies. Hierdoor wordt een keuze maken makkelijker. Door de manier waarop blijft het ook echt je eigen keuze. Prettige medewerkers. Zowel op de vloer als aan de telefoon. We zijn zeer tevreden met onze maatwerk meubels. Toppers :-)

Maatwerk, kwamen er zelf niet uit.

Geen, ga zo door

Jelle Houtsma-Grech

De balie werd op een verkeerd adres afgeleverd. Hoewel duidelijk was dat zijzelf een fout hadden gemaakt weigerden ze om de balie op het goede adres af te leveren. De kosten die wij moesten maken om... De balie werd op een verkeerd adres afgeleverd. Hoewel duidelijk was dat zijzelf een fout hadden gemaakt weigerden ze om de balie op het goede adres af te leveren. De kosten die wij moesten maken om de balie op het goede adres te krijgen werd niet door hen vergoed.
Daarbij was het telefoongesprek met dit bedrijf een bedroevende ervaring. Een schreeuwende man aan de telefoon die je niet liet uitpraten om vooral bezig was om af te geven op het feit dat wij Amsterdammers zijn. Wat een slechte beurt.

geen idee. heb het eindproduct nog niet kunnen beoordelen want staat op een verkeerde locatie

weet niet waar te beginnen. Misschien is een eerste verbeterpunt om ruiterlijk toe te geven dat je als bedrijf een fout hebt gemaakt.

Beste Jelle,
Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent, helaas is er een miscommuncatie
Beste Jelle,
ontstaan over het afleveradres. In de mail gaf je aan dat het factuuradres tevens het afleveradres is, hier is onze transportplanning dan ook vanuit gegaan. 30 minuten voor aankomst heeft onze chauffeur meerdere malen naar diverse nummers gebeld, helaas zonder gehoor.
Gezien er niemand aanwezig was bij de levering, is het meubel op de adres geleverd was die bij ons in het systeem stond. Helaas werden wij, nadat de chauffeur al bij de volgende klant was, gebeld dat het meubel niet op de juiste locatie was geleverd. Op dat moment konden wij de chauffeur niet meer terug laten rijden om het meubel te verplaatsen.
Wat betreft het telefoongesprek, mijn collega heeft het gesprek op een normale manier beeindigd gezien zij helaas niet de kans kreeg om haar verhaal te doen en enkel een schreeuwende meneer aan de telefoon had.
Ons excuses voor de miscommunicatie en we hopen dat je veel plezier van het meubel zal hebben.

Ontevreden klant

Slecht kwaliteit en geen klantenservice

Extra moeten betalen voor gelakte picknicktafel die geen of weinig onderhoud zou behoeven. Toen na paar maanden de lak er ging afbladderen verwezen ze doodleuk naar de garantievoorwaarden en dat was... Extra moeten betalen voor gelakte picknicktafel die geen of weinig onderhoud zou behoeven. Toen na paar maanden de lak er ging afbladderen verwezen ze doodleuk naar de garantievoorwaarden en dat was het dan. Grote spijt dat ik hier heb gekocht.

Beste Servi,
Bedankt voor je review. Buitenmeubels met een RAL afwerking vallen helaas niet onder garantie op het moment dat ze gaan afbladderen, helaas is dit niet te voorkomen.
Het is dan...
Beste Servi,
Het is dan ook noodzakelijk om het meubel jaarlijks op te schuren en opnieuw in de gewenste RAL kleur te verven.
Voor binnen gebruik van meubels met een RAL afwerking is dit niet nodig, hier komt vrijwel geen onderhoud aan te pas. Wellicht dat je de tekst hebt gelezen bij onze binnenmeubels.
Mocht je nog vragen hebben hoe je het meubel het beste kan behandelen dan horen wij dit graag.

Sander

Heden een bankje ontvangen waarvan 1 poot veel te kort is. Zeggen ze enkele weken laten staan dan trekt het wel bij. Ligt de vloer wel recht! Hallo heeft op 3 plaatsen gestaan en is nog scheef.... Heden een bankje ontvangen waarvan 1 poot veel te kort is. Zeggen ze enkele weken laten staan dan trekt het wel bij. Ligt de vloer wel recht! Hallo heeft op 3 plaatsen gestaan en is nog scheef. Slechte service zou hier nooit meer iets bestellen ze willen hun fout niet inzien

Klantenservice

Beste Sander,
Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent, echter heb je wellicht onze email
verkeerd geintepeteerd.
Ons advies is om het bankje even een tijdje te laten staan, vaak...
Beste Sander,
verkeerd geintepeteerd.
Ons advies is om het bankje even een tijdje te laten staan, vaak trekt de poot dan weer recht en is het probleem verholpen.
Indien dit niet het geval is zouden wij uiteraard een nieuw bankje komen leveren.

lenderink

Steigerhouten kast Redan met industriele handrepen gekocht.

Steigerhouten kast Redan met industriele handrepen gekocht.

Alleen moest ik de kast herstellen, ivm de deuren niet dicht konden, rechte kant deur 15 mm opening, linke kant 5 mm opening, dus een zeer groot verschil. Verder zat er géén rechte lijn in met de lade.
Grote openingen tussen de steigerplanken.

Klantenservice zij, dat hoort bij steigerhout (vreemde reactie,vond ik, gezien wij al steigerhouten spullen hebben, en dit niet hebben)

Dus ik ben gewoon teleurgesteld door "Steigerhout Trend", vooral de klantenservice is erg slecht.

nvt

klanten serieus nemen, met klachten

Beste heer/mevrouw,
Beste heer/mevrouw,
Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met onze service. Echter vallen de doorgegeven klachten binnen de normen van steigerhout. Steigerhout heeft als kenmerk dat er naden tussen de planken kunnen ontstaan, aangezien het losse planken zijn en door de werking van het hout is het niet te voorkomen dat er openingen ontstaan. De doorgegeven openingen vallen binnen onze normen, dit kan je terugvinden op onze website.
Wat betreft de deur, we hebben gevraagd of het mogelijk is om dit zelf te herstellen zodat je direct weer gebruik kan maken van de kastdeur. Dit is zeer eenvoudig te verhelpen door het pennetje iets te verplaatsen. Indien dit niet lukt dan horen wij dit graag.
Mocht je nog vragen hebben dan horen wij dit graag.

Johan Weel

Alles perfect voor mekaar!!!!!!!!!!!!!!

Goede kwaliteit

geen aandachtspunten

Niet goed

Omschrijving beter kenbaar maken

Beste Miranda,
Beste Miranda,
We vinden het erg jammer dat je een review schrijft terwijl je zelf een fout hebt gemaakt bij de bestelling en per e-mail ook aangeeft dat je man een fout heeft gemaakt tijdens het bestellen: Het gaat altijd om de buitenmaten (m.u.v. bedden). Dit staat ook duidelijk op onze website. Je geeft aan dat een nieuw bureau goedkoper is, dit is uiteraard niet waar. Je hebt 609 euro betaald voor het bureau en wij bieden een nieuw blad aan voor 300 euro (en niet 330 euro zoals in je review aangeeft), dit is een verschil van 309 euro.
Ontzettend jammer dat je ons hierdoor slecht beoordeeld, wij komen zeker wel met een oplossing. Nogmaals wij kunnen niet gratis een oplossing bieden als de klant een denk/meetfout maat, hier ben je zelf verantwoordelijk voor. Wellicht dat je je dochter kan vragen, onze chauffeur heeft het aan haar uitgelegd en zij begreep wel waar de fout zat.

Malon

Koop hier alsjeblieft niet. Dit bedrijf heeft absoluut geen verstand van het maken van meubels en niet instaat normaal te communiceren!!

Wij hebben hier een badkamermeubel gekocht voor...

Wij hebben hier een badkamermeubel gekocht voor 580 euro totaal. Bij levering zijn wij heel erg geschrokken. Meubel was scheef in elkaar gezet, schroefgaten zichtbaar, laden liepen aan en de binnenkant van de lades konden totaal niet tegen vochtige ruimtes. Bij levering meteen wat van gezegd alleen begonnen hier de problemen met dit asociale bedrijf. Ik heb voor een speciale coating gekozen waardoor hij beter tegen vochtige ruimtes kan(wel handig voor een badkamermeubel) hierdoor kon het product niet geretourneerd worden want ik had het meubel gepersonaliseerd. Ook werd mij verteld dat er helemaal vakkundige mensen werken bij dit bedrijf en dat mijn meubel wel zou deugen en goed in elkaar zat. Ik werd totaal niet serieus genomen en heb heel veel moeten mailen en bellen om iets te bereiken. Uiteindelijk wouden er mensen toch bij mij thuis langskomen om de problemen te verhelpen. De al veel te late afgesproken tijd zouden ze niet halen (22:00) en dachten dat het wel normaal zou zijn om op een doordeweeksedag om half 1 snachts bij ons dat meubel te komen repareren. Toen ik zei dat ik dit geen normale zaak vind, werd ik gewoon uitgelachen en werd er gezegd dat hun gewoon zo werken.

Paar dagen later heeft een flapdrol bij mij thuis op het meubel voor de show iets lopen schuren en zonder weer te lakken of zijn troep op te ruimen, zo weer weggegaan.

Uiteindelijk heb de geschillencommissie moet inschakelen en is er een expert bij mij komen kijken. Uiteraard hebben ze mij in gelijk gesteld en hebben ze besloten dat ik mijn geld terug moet krijgen en het meubel opgehaald moest worden. Ook zou dit bedrijf de kosten moeten vergoeden die ik extra heb moeten betalen voor het inschakelen van de geschillencommissie. Alsnog wil dit bedrijf zijn zaakjes niet volledig goed afsluiten en moeten om dit kleine bedrag toch nog even moeilijk doen. Al met al de slechtste ervaring dat ik ooit heb gehad. Alsjeblieft mensen koop hier niet. Mocht iemand dezelfde ervaring als ik hebben meegemaakt met dit bedrijf en mocht je hulp willen hoe je dit juridisch kan regelen kun je me een mailtje sturen. Ik help je graag. malonvandenbrink@gmail.com

P.s. Ik heb trouwens nu een heel mooi steigerhouten badkamermeubel hangen voor de helft van de prijs en die gemaakt is door iemand die wel verstand heeft van het maken van meubels

Cursus timmerman, meubelmaker & communicatieve vaardigheden volgen

Beste Malon,
Bedankt voor je review.
Beste Malon,
Bedankt voor je review.
De klachten over het badmeubel hebben wij proberen op te lossen, helaas was dit niet voldoende voor je. Je geeft aan dat de binnenkant van de lades niet tegen vocht kunnen, wij verkopen wekelijks honderden badmeubels met deze lades en hebben hier nooit klachten over, de lades zijn dus wel degelijk geschikt voor in de badkamer.
Je geeft aan dat wij niet in staat zijn normaal te communiceren maar noemt vervolgens onze meubelmaker een ‘flapdrol’. Jammer om te horen.
Helaas kan het door onvoorziene omstandigheden voorkomen dat onze chauffeur vertraging oploopt. Dit is telefonisch vertelt met de vraag of het nog mogelijk was om langs te komen, mocht dit niet kunnen dan is dat vanaf onze kant uiteraard geen probleem en plannen we je opnieuw in. Echter vond je het dan te lang duren en zijn wij alsnog langs gekomen.
Wij hebben de betaling retour gestort binnen het gestelde termijn en hierbij is het voor beide partijen afgesloten.

Jacqueline Vos

Veel te dure industriële kapstok hij kwam uit op bijna €500 dezelfde kapstok bij Design85 compleet met de extra’s €295
Duurt lang voor dat je je geld terug hebt

Niet

Iets goedkoper mag wel je ziet dat dezelfde kapstok bijna 200 euro goedkoper is

Beste Jacqueline,
Beste Jacqueline,
We vinden het jammer om te lezen dat je een review schrijft, je geeft aan dat ons product veel te duur is omdat je 'dezelfde' kapstok hebt gezien op een andere website. We hebben even gekeken en zien dat de aangegeven website hele andere kapstokken verkoopt. Dit is niet met elkaar te vergelijken, we gaan er vanuit dat de klant op het internet een zorgvuldige keuze maakt en websites met elkaar vergelijkt. Bij een bestelling ga je akkoord met de prijs en heb je het meubel naar wens samengesteld. Je geeft aan dat je een kapstok van bijna 500 euro gekocht hebt, in ons systeem zien wij dat dit een kapstok is geweest van 383 euro.
Wij hebben 14 dagen de tijd om het bedrag retour te storten, dit is wettelijk geregeld en hier hebben wij ons aangehouden.
Succes met de verdere zoektocht!

M.Schipper

Slecht

De tafel werd beschadigd afgeleverd. We hebben hem nu een paar weken in gebruik en ziet er niet meer uit. Vies, kringen, vlekken en echt niet mooi. Je ziet er echt alles op. Had hem gekocht met... De tafel werd beschadigd afgeleverd. We hebben hem nu een paar weken in gebruik en ziet er niet meer uit. Vies, kringen, vlekken en echt niet mooi. Je ziet er echt alles op. Had hem gekocht met behandeling die volgens mij niet is uitgevoerd. Heb contact gezocht om het op te lossen maar geen handreiking. Advies was om een tafelkleed te gebruiken, onderzetters, zelf een behandeling uit te voeren etc. Maw; niet kopen, is niet fit voor normaal dagelijks gebruik. .

Beste Schipper,
Beste Schipper,
Vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent met de geleverde tafel. Je geeft aan dat de tafel beschadigd is binnen gekomen, hier hebben wij echter nooit een klacht over ontvangen anders hadden we dit uiteraard voor je verholpen. We hebben 1 maand naar levering een klacht ontvangen over vlekken die ontstaan zijn in het blad na gebruik van de tafel.
De tafel is behandeld met een waterafstotende laag. Echter is het wel zo dat je bij betonlook erg voorzichtig met het blad moet omgaan, daarom hebben wij tips gegeven hoe je kan voorkomen dat er meer kringen op het blad komen.
We hebben je aangeboden om de tafel opnieuw te behandelen met de waterafstotende laag, hierdoor is de tafel extra beschermt en zullen de vlekken die in het blad zijn gekomen verdwijnen. Helaas hebben wij geen reactie meer ontvangen op onze laatste email.