Loods XL

Jelle kok

Goed snel persoonlijk contact

Snelle reactie

Dennis

Hun eigen meubels die ze zelf fabriceren zijn ze sterk in en is de leverijd snel van. Bijkomende assecoires zoals kussens is de levertijd er lang van

Snelle levertijd. Goede prijs voor maatwerk

Bij ons moet de tafel terug naar de fabriek omdat die al na 2 weken grote roestplekken blijkt te vertonen. Of te wel de coating die voor buiten is opgebracht is niet goed gegaan. Misschien toch iets... Bij ons moet de tafel terug naar de fabriek omdat die al na 2 weken grote roestplekken blijkt te vertonen. Of te wel de coating die voor buiten is opgebracht is niet goed gegaan. Misschien toch iets secuurder weken . Dan maar een iets langere levertijd.

B de Borst

We zijn zeer tevreden met de meubels die we van u hebben ontvangen.
Prima service en snel geleverd!!

Jerome

Na uitstekende advisering omtrent aanschaf van een loungebank voor buiten, werd deze erg vlot geleverd!

Open, eerlijk, deskundig

Moniek

Vorig jaar een kast besteld. Is een mooie kast, echter iets anders dan wij hadden besteld. Ipv 4 deurtjes, 2 grote deuren.
Ons is beloofd dit te veranderen als wij de maten zouden doorgeven ....
Ons is beloofd dit te veranderen als wij de maten zouden doorgeven . We hebben 2 x gemaild en nog gebeld, echter geen reactie. Wij zijn inmiddels wel gewend aan onze kast, maar vind de wijze van communiceren en afhandelen van een klacht niet netjes.
Verder was de bezorging ook niet goed. Eerste keer niet gekomen, tweede keer een uur na afgesproken tijdstip afgebeld. Derde keer wel geleverd.
De randzaken wat minder goed, echter de kast is verder mooi en van goede kwaliteit.

Mooie meubels. Bezorgafspraak tussen 15.00 uur-20.00uur maar pas na 22:30 uur bezorgd.

Extra man aannemen om te bezorgen

Reactie Loods XL:

Helaas, vanwege grote vertraging in het verkeer, behoorlijk te laat bezorgd. Wel hebben we u voortdurend op de hoogte gehouden. Bovendien kon u genieten voor een mooie aanbieding. Daarmee hebben... Helaas, vanwege grote vertraging in het verkeer, behoorlijk te laat bezorgd. Wel hebben we u voortdurend op de hoogte gehouden. Bovendien kon u genieten voor een mooie aanbieding. Daarmee hebben we veel gedaan om de aankoop voor u toch aangenaam te laten verlopen. Ook zijn we blij, dat u onze meubelen mooi vindt. Daarom betreuren we uw reactie en de lage score die u ons hebt toegekend.

Familie van Kleef

Fijn contact, snel antwoord op vragen en een supersnelle levering van de meubels.
Fijne bezorgers/monteurs

Jullie maken waar wat jullie beloven

Niet kunnen ontdekken

Prima, mooie kast

Goede service, snelle levering, aangepaste maten/model en kleur op wens gemaakt

De foto van de door ons gekochte tv kast is lelijk en geeft geen goed beeld hoe mooi de kast in werkelijkheid is

Reactie Loods XL:

Beste klant,
Bedankt voor uw positieve reactie en de tip over foto's.
Graag ontvangen wij van u een recente foto van het TV Meubel Yosemite, die wij eventueel op onze site kunnen plaatsen....
Beste klant,
Bedankt voor uw positieve reactie en de tip over foto's.
Met vriendelijke groeten,
Team Steigerhouttrend
Email:info@steigerhouttrend.nl

Zeer tevreden met de kasten! Ze zijn prachtig. De bezorging liep wel wat uit.
Zeer tevreden met de kasten! Ze zijn prachtig. De bezorging liep wel wat uit.
Maar dat kan eens een keertje gebeuren: ik heb de mooiste kasten vd hele wereld! En ze mailden me op woensdag dat ze vrijdag al konden leveren!! 14 kasten op maat gemaakt!

Prachtige producten!

Geen idee.

René Schaafsma

We zijn erg blij met onze nieuwe steigerhouten meubels! Zeer snelle en goede levering en alles precies volgens afspraak. Wij gaan Steigerhouttrend zeker aanbevelen bij vrienden en kennissen.

Snel en netjes afgeleverd en alles volgens afspraak.