Loods XL

Expertise
8.2/10
8.2/10

Wolter Schomaker

Tijdje geleden mijn hele interieur hier gekocht, ontzettend blij mee!! Wat een snelle service en vriendelijk personeel. Zeker een aanrader, echt vakwerk!

Iris Schut

Ik heb een bank met bloembakken laten maken, omdat ik op de begane grond aan de straatkant woon van een drukke straat in Amsterdam. Toen mijn moeder en ik bezig waren met het plaatsen ervan, liepen... Ik heb een bank met bloembakken laten maken, omdat ik op de begane grond aan de straatkant woon van een drukke straat in Amsterdam. Toen mijn moeder en ik bezig waren met het plaatsen ervan, liepen er mensen langs en iedereen complimenteerde ons met hoe leuk het eruit zag. Bovendien is het ook erg functioneel gebleken: niemand zet zomaar meer zijn fiets voor mijn raam. Erg blij met de service en het is een enorme aanwinst voor mij. Ik kan het iedereen aanraden

Mijn moeder kwam op het idee om zo'n bankje aan te schaffen om te voorkomen dat iedereen zijn fiets voor me raam meer zou zetten. Via-via hoorden wij van dit bedrijf, en zij zijn meteen aan de slag... Mijn moeder kwam op het idee om zo'n bankje aan te schaffen om te voorkomen dat iedereen zijn fiets voor me raam meer zou zetten. Via-via hoorden wij van dit bedrijf, en zij zijn meteen aan de slag gegaan voor ons. Niet veel later stond het bankje voor mijn raam. Het ziet er schitterend uit, is makkelijk in elkaar te zetten en gebruiksvriendelijk. Heel erg blij mee!

Geen tips, ga vooral zo door!

Nynke Frankes

Steigerhoutenbed Lima op maat besteld in grey wash, snelle levering. Echter toen we het bed in elkaar gingen zetten bleken ze de steunbalken voor de lattenbodems aan de verkeerde kant te hebben... Steigerhoutenbed Lima op maat besteld in grey wash, snelle levering. Echter toen we het bed in elkaar gingen zetten bleken ze de steunbalken voor de lattenbodems aan de verkeerde kant te hebben gemonteerd. Nadat ik een paar keer gebeld heb en het nummer niet bereikbaar was heb ik ze gemaild met foto’s. Daarna nog een keer gebeld en kreeg gelukkig Konstantijn aan de lijn. Konstantijn bleef stug volhouden dat ze het juist gemonteerd hadden en dat ik het hoofdbordndan maar om moest draaien met als gevolg dat de minder mooie kant met schroefgaten en al dus in het zicht zou staan en de mooie afgewerkte kant die hetzelfde is als het voetbord, tegen de muur zou staan. Waar ze bij een bestelling direct op je mail reageren, heb ik nu helemaal geen reactie meer gehad op mijn mail met foto’s. Gelukkig had ik iemand in huis die nu zelf maar de balken losgeschroefd heeft en aan de goede kant gemonteerd heeft, maar dit was de eerst en laatste bestelling bij dit bedrijf. Ronduit slecht gewoon!

Walter Moerman

Super service

Snelle levering.

Top

wessling

It was easy to get in contact by phone, get tissue samples hia mail and order

individual service on the phone, flexibility to deliver to Germany

only the information ofcthe dlicety of the kussens that arrived only after the delivery of benches was missing and I had to write and ask

Claudia

Prachtige spullen, geweldige service en super snel geleverd! Ja, als ik weer iets nodig heb weet ik waar ik moet zijn.

Shaun

Snelle reacties per e-mail, zeer snelle levering en geweldige klantvriendelijkheid aan de deur.

Snelle reacties
Klantvriendelijkheid aan de deur

R de Haan

Op aanvraag een (maatwerk)tafel laten maken in de stijl van de Bangor. Het maatwerk bestond uit het maken van een gat in het midden van de tafel en daaronder een kolom met deur. E.e.a. om een inbouw... Op aanvraag een (maatwerk)tafel laten maken in de stijl van de Bangor. Het maatwerk bestond uit het maken van een gat in het midden van de tafel en daaronder een kolom met deur. E.e.a. om een inbouw sfeerhaard/gasfles in te plaatsen.
Hiervoor heb ik zelf een tekening aangeleverd. De tafel is perfect volgens tekening gemaakt en in delen afgeleverd.

Het enige kleine minpuntje was de levering. Perfect binnen de gestelde twee weken maar de tafel zou tussen 15u en 22u geleverd worden maar het werd uiteindelijk 23.45u.
Maar het resultaat was het wachten zeker waard!
We zijn erg blij met de tafel!

-Zeer snelle reactie op mail/bestelling.
-Levering binnen twee weken.
-Nakomen van afspraken/maatwerk volgens tekening

-Levering binnen gestelde uren. Mocht dit (door omstandigheden) toch niet lukken dan tijdig een nieuwe tijdsindicatie doorgeven.

Frank van Saaze

Heel tevreden over ons bestelde badkamermeubel, de klantvriendelijkheid en de correcte aflevering!
Hele snelle levering, en keurig bezorgd. De bezorger nam tevens de moeite om het meubel 80 meter naar achter te brengen, klasse! Het meubel is keurig afgewerkt en voldoet aan de verwachtingen.
Zou dit bedrijf zeker aanraden!

C.C. Duijvesteijn

Communicatie verloopt bijzonder goed.
Je krijgt direct antwoord op je vragen, in mijn geval via de mail.
Netjes op tijd bezorgd en ter plekke vlot en kundig in elkaar gezet

Goede kwaliteit
Goed advies en zeer klantvriendelijk

Misschien dat de toonzaal iets uitgebreider kan, maar ik weet dat tegenwoordig alles met internet gaat. Ik denk dat ik nog 1 van de weinigen ben die het eerst in het echt wil zien, ha ha