Loods XL

Expertise
8.2/10
8.2/10

IN.EX Exploitatie

Zeer goede ervaringen met dit bedrijf! Recht door zee!

Recht door zee en eerlijkheid!

Communicatie kan beter!

Marja van der Most

Via email goed en adequaat contact van te voren. Met chauffeur ook die het kwam leveren en installeren.

Doet wat ze zegt, zegt wat ze doet.

Levertijd zou op een bepaalde datum zijn. Dus die dag vrij genomen. Bleek de dag ervoor dat ze tussen 17 en 20 zouden komen. Dat werd 21.30 uur. Chauffeur informeerde ons prima hoor. Maar zonde van... Levertijd zou op een bepaalde datum zijn. Dus die dag vrij genomen. Bleek de dag ervoor dat ze tussen 17 en 20 zouden komen. Dat werd 21.30 uur. Chauffeur informeerde ons prima hoor. Maar zonde van mijn vrije dag.

Santing

Wij hebben een steigerhouten bankje besteld en we zijn zeer tevreden over de goede service die we gekregen hebben.
Zeker een aanrader!

Veel mogelijkheden en zeer vlotte afhandeling.

Geen.

Colin Beheydt

Heel vlotte afhandeling van de bestelling. Alles top: communicatie, levering, product, ...

Product, levering, ...

Lex wilken

Kwalitatief hoogwaardig materiaal, tot in de puntjes afgewerkt, uitstekende service! Wij komen hier zeker weer! Met vriendelijke groet lex wilken

Zeer goede en snelle service en levering, vakkundig personeel

de Jong

Zeer goede ervaring. De Buffalo tuinbank zelf opgehaald, de mannen hebben zonder te vragen de bank in de kar getild, en de kussens worden zelfs thuis afgeleverd. Super service! De mannen waren... Zeer goede ervaring. De Buffalo tuinbank zelf opgehaald, de mannen hebben zonder te vragen de bank in de kar getild, en de kussens worden zelfs thuis afgeleverd. Super service! De mannen waren attend en behulpzaam en geven goede informatie. De bank is van uitstekende kwaliteit en precies naar onze wens.

Zeer overzichtelijke website. En uitstekende service bij de showroom.

Mireille van Beers

Het bed ziet er piekfijn uit
Nogmaals bedankt
Groetjes Mireille van Beers

Johan Schrör

Deskundig advies over keuze van het te kopen product. Vlotte levering en bezorging volgens onze wensen. Genieten nu al van het geleverd product. Laat de zomerzon maar komen dan is alles naar wens.

Advies en materiaal keuze voor onze picknicktafel is een pré . Deskundigheid en klantvriendelijkheid hebben ze hoog in het vaandel.

Ga zo door.

Colin Beheydt

Product, levering, ...

martin reinders

Het meest asociale bedrijf waar wij ooit contact mee heb gehad.
Eerst een mailtje gestuurd met de vraag hoe een meubel eruit kwam te zien. Hebben we daar netjes antwoord op gekregen. Het meest asociale bedrijf waar wij ooit contact mee heb gehad.
Alleen stuurde zij het verkeerde product en toen begon de ellende!
Meubel mee terug gegeven en gebeld dat het fout was toen werd er mij verteld dat er contact met mij opgenomen zou worden over hoe het kastje eruit zou moeten komen te zien.
Bouwer over de app verteld hoe en wat, wat denk je?!?!? Weer fout!
Toen maar verteld dat we ons vertrouwen hebben verloren in dit bedrijf en ons geld terug wilde hebben.
En werd mij verteld dat ik de kleine lettertjes had moeten lezen dat op maatwerk geen geld retour gegeven werd. (ALLES IS MAATWERK OP DIE SITE DUS KIJK UIT).
Nu hebben we dus het kastje gekregen en hebben wij een gedrocht gekregen! Alle kast frontjes zijn krom getrokken en een lade gelijder kapot!
Dus hebben we daar contact voor opgenomen en zou ons een nieuw frontje en gelijder opgestuurd worden.
Tot op heden niets ontvangen

Ik wil iedereen aanraden om ergens anders te gaan kopen.... Alles is leuk en aardig tot je met vervelende vragen komt. Dan veranderd bedrijf als 3en blad aan de boom in een gemeen en eng bedrijf!

Nogmaals KIJK uit!!! Als ik een 0 ster kon geven deed ik dat!!

Alles

Reactie Loods XL:

Beste meneer Reinders,
Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over uw bestelling bij ons bedrijf. Op 2 maart hebben wij onderstaande reactie via de mail van u ontvangen:
'Na...
Beste meneer Reinders,
'Na ons telefoon onderhoud vandaag zou ik u foto's toesturen van het frontje. Bij deze;
En ik ben er achter gekomen dat 1 lade gelijder kapot is gemonteerd ook daar is een foto van bijgevoegd. Hopelijk kan er tot een oplossing gekomen worden want voor de rest zijn wij zeer tevreden over het meubel'.
Uit bovenstaande reactie maken wij op dat u tevreden bent over het TV meubel maar dat het frontje krom is en bij nader inzicht 1 ladegeleider defect is. In uw review spreekt u over alle kastfrontjes. Als dit zo is dan horen wij dit graag. Wij zijn daarom ook enigszins verbaast over het bovenstaande bericht.
Om het probleem op te lossen hebben wij u kosteloos nieuw frontje en 1 ladegeleider opgestuurd. Deze zijn afgelopen maandag op de post gegaan. U heeft ons helaas niet de tijd gegeven om het probleem op te lossen en dat betreuren wij zeer. Mocht u het frontje en de ladegeleider nog niet hebben ontvangen, dan horen wij dit uiteraard graag van u.
Ondanks de vervelende ervaring wensen wij u toch veel plezier met het TV meubel.
Team Steigerhouttrend