Loods XL

Marieke Pruim

Goede ervaring

Maatwerk mogelijk

Collin Versnel

Vriendelijke mensen, goed vakwerk en alles op maat gemaakt. Zijn heel tevreden en komen graag terug ???

Service

Vermoeide klant

1 woord: Asociaal

h. permentier

Meubels uitgezocht op de web-site, paar keer gebeld en altijd vriendelijk geholpen.
Snelle levering, met een tijd schema. Half uur voor levering wordt je gebeld dat ze onderweg zijn, en ook de chauffeur was vriendelijk en hulp vaardig. Gewoon TOP dus.

Snelle levering.

Geen, gewoon zo doorgaan wat ons betreft.

Sjaak

Fantastische kerels die kwamen bezorgen en afmonteren!

Enorm vriendelijk en niets is ze teveel gevraagd

Tafels hebben toch nog wat ruwe plekken en splinters. Die afwerking zou net ietsje beter kunnen.

Lizzy

Ik vond dit bedrijf via google en heb een kamer kastje besteld! SUPER Cool kastje en zo mooi gemaakt en afgewerkt

Mooi houd, snel antwoord op mijn vragen en nog mooier dan op de foto

Chauffeur mag iets handiger zijn :-)

Michel

Steigerhouttrend heeft voor mij 3 meubels volgens mijn schetsontwerp gemaakt. Het is nog mooier geworden dan ik zelf voor ogen had!

Konstantijn werkt net als ik: altijd. Klanten krijgen vrijwel direct een antwoord, ongeacht de dag of tijdstip. Zo hoort verkoop te werken en gelukkig werkt dat ook zo bij Steigerhouttrend.

Het zou fijn zijn als ze dichterbij waren omdat ik liever direct met iemand praat dan via e-mail. Desalniettemin was het een super-ervaring.

Els

Het gaat allemaal supersnel. We hadden binnen paar dagen ons tv meubel binnen, en echt super mooi

Mooi dat we t zelf konden ophalen, snelle reactie als we mailtje stuurden

Iets meer tijd nemen aan de telefoon. Ik belde met een vraag en werd niet erg vriendelijk te woord gestaan. Ws erg druk, per e mail wel keurig geholpen.

A. Kleinjan

Uitstekend. Snelle aflevering, binnen een week !

Snelle reacties op mails en het contact zoeken met de klant, ben zelfs gebeld met vraag over de maat van de tafelpoten !

geen tips en geen verbeterpunten kunnen ontdekken !