Loods XL

Expertise
8.2/10
8.2/10

Boukje

Super snelle reactie op mail. Fijne service en zeer snelle levering. Top!

Snelle reactie op vragen

Rika boers

Mijn ervaring is geweldig. Ik ben super blij met mijn TV Kast .

Mooie kwaliteit en een goede afwerking.

Nee.

A. de Groot

Onlangs mijn meubels ontvangen (TV meubel en salontafel). Ik ben zeer tevreden over de levering en de communicatie omtrent de levering. Ik werd van te voren gebeld. De kwaliteit en de afwerking zijn... Onlangs mijn meubels ontvangen (TV meubel en salontafel). Ik ben zeer tevreden over de levering en de communicatie omtrent de levering. Ik werd van te voren gebeld. De kwaliteit en de afwerking zijn uitstekend en tegen een zeer scherpe prijs.

Scherpe prijzen en een duidelijke website. Ook ben ik zeer tevreden over de levering.

H Cremer

Uitstekend

Vriendelijk, voor de klant...denken mee..niet te beroerd om te luisteren...

Nvt

Leon Grouls

Niks menselijks is jullie vreemd !
Soms doet Murphy zich gelden en dan gebeuren er onverwachte zaken die onder de noemer overmacht vallen.
Maar juist dan zijn jullie blijkbaar op z'n...
Niks menselijks is jullie vreemd !
Maar juist dan zijn jullie blijkbaar op z'n best !
We zijn super blij met onze mooie tafel en de zeer klantvriendelijke manier waarop ze in onze woonkamer landde

Goed product
Zeer klantgericht

Er is maar één wet die eigengereid blijft en dat is de wet van Murphy.
Wen er maar aan ?

Marion Teunissen

Levering was heel snel maar misschien handiger om rustig de aanvraag door te nemen met client. Dit voorkomt teleurstelling

snelle levering

Wat ik jammer vind is dat er niet met je mee gedacht word. Heb een boekenkast besteld hoogte 2 15 cm. Wat ik verwacht had was dat er dan minimaal 1 boekenplank bij zou komen. Als je op de afbeelding... Wat ik jammer vind is dat er niet met je mee gedacht word. Heb een boekenkast besteld hoogte 2 15 cm. Wat ik verwacht had was dat er dan minimaal 1 boekenplank bij zou komen. Als je op de afbeelding kijkt zie je wat ongeveer de afstand is tussen de planken. Nu heb ik een boekenkast die toch niet helemaal naar mijn zin is. Met een plank te weinig. Heb hier direct wat over gezegd tegen de chauffeur maar die deed het af met ja je ziet wat je krijgt. Na telefonisch contact kon ik of de kast op laten halen en 150 euro meer betalen of een plank na laten sturen en ik iemand moest zoeken die de kast voor me uit elkaar wilde halen. Dus wat meer zorgvuldigheid en dan misschien wat minder snelle levering vind ik een betere optie.

Freddy

Na een bezoek aan de showroom hebben we in overleg voor ons nieuwe huis
een servieskast, salontafel en accessoires gekocht in landelijke stijl

helder advies, flexibel, leuke medewerkers, groot assortiment

Ellen Van de Vel

Alles vlot verlopen, ik had best wel wat eisen (was vrij specifiek met alles) en dat was allemaal geen probleem, hoewel we achteraf toch wel een ander groot minpuntje tegenkwamen.

badmeubel ziet er mooi uit.

Wat wel wat tegensloeg was dat, wanneer we de lades in het badmeubel uitprobeerden, dat we merkten dat deze wel heel erg klein zijn. Het lijken wel neplades. Ten eerste gaan ze niet ver open (of... Wat wel wat tegensloeg was dat, wanneer we de lades in het badmeubel uitprobeerden, dat we merkten dat deze wel heel erg klein zijn. Het lijken wel neplades. Ten eerste gaan ze niet ver open (of zijn ze korter dan de diepte van het meubel zelf) en ten tweede zijn ze heel erg ondiep hoewel de voorkant van de lade dat niet laat zien. We gaan dus zelf wat moeten aanpassen aan het meubel om de bodem van de lades wat te verlagen. Nu krijg je er nauwelijks iets in, en dat is toch wel heel jammer!

Kovreina

Super enthouisiast bedrijf met top kwaliteit meubelen levering binnen 1 week en alles naar onze wens

afwerking en service

arnold velting

Tafel met Z poten besteld
vriendelijk personeel
goed product ter plekke voor ons in elkaar gezet

vakkundig personeel en zeer vriendelijk
netjes dekens bij ons op het laminaat gelegd om beschadigingen tegen te gaan

weet waar ik de volgende meubels ga bestellen