Loods XL

Expertise
8.2/10
8.2/10

antje veldhuizen

Als eerste zijn we super tevreden met jullie mooie meubels wij hebben meerderen meubels gekocht zo als de ronde tafeltjes en hebben er nog een bij laten maken kleiner maar hoger een tv meubel en... Als eerste zijn we super tevreden met jullie mooie meubels wij hebben meerderen meubels gekocht zo als de ronde tafeltjes en hebben er nog een bij laten maken kleiner maar hoger een tv meubel en die laten veranderen heel erg behulp saam en nog een mooie kast en maandag nog een Sidetable ook die wilde wij verandert hebben een weder om geen probleem super gaaf we gaan nu sparen voor een buiten bank

meerdere malen met een mede werker gesproken en ben al tiet heel erg fijn geholpen alen meubels die ik ander wauw was geen probleem

ik zelf ben heel tevreden en raat zeker mijn vrienden aan om een kijkje te nemen in jullie meubel winkel

over na zorg kan ik geen menig geven heb altijt mijn meubels in goede order...

over na zorg kan ik geen menig geven heb altijt mijn meubels in goede order ontvangen

Arjan Broersma

Gewoon fantastisch

de service, monteur die bij ons geweest is, snelle reacties op vragen terug

Marcel

Snel antwoord, zelfs op zaterdag avond
Goede prijs
Vriendelijk personeel
Mooie kwaliteit

Communicatie en product aanpassen naar specifieke klantwens is mogelijk

Uitstekende service & nazorg!

Chris

Zeer tevreden over het uitzicht, de kwaliteit en het maatwerk van de meubelen.
Bijzonder correcte leverancier en klantvriendelijk. Alles wat werd overeengekomen, werd nagekomen! Aanrader!!!

Babs Boetiek

Zeer tevreden van de dienst naverkoop! Bij problemen kregen we snel een positieve oplossing!

Peter

Op zaterdag en op zondag een email gestuurd met de verwachting op maandag antwoord te krijgen. Kreeg antwoord op zaterdag en zondag. Maandags betaald en vrijdagmiddag afgeleverd. Naar volle... Op zaterdag en op zondag een email gestuurd met de verwachting op maandag antwoord te krijgen. Kreeg antwoord op zaterdag en zondag. Maandags betaald en vrijdagmiddag afgeleverd. Naar volle tevredenheid. Zeker niet mijn laatste bestelling bij deze firma.

van Gennep

Bijzonder aardige lui, wij komen met een foto en met maten en zij maken het voor ons. Dat heeft ons een prachtig badkamer meubel opgeleverd. Toen wij later nog een plank nodig hadden voor boven de... Bijzonder aardige lui, wij komen met een foto en met maten en zij maken het voor ons. Dat heeft ons een prachtig badkamer meubel opgeleverd. Toen wij later nog een plank nodig hadden voor boven de tafel was dat ook geen enkel probleem. Zeer prettig zakendoen zonder poespas.

geen.

Snel en mooie meubels geleverd

nicole van de sompel

Ik heb de kast Oss besteld in hangkast, prachtig afgewerkt, hout is zeer mooi geschuurd kortom een pareltje aan de muur

Ik zou niks weten wat ze nog kunnen verbeteren, echt een aanrader voor iedereen die een mooi meubelstuk in huis wilt