Bereikbaarheid via telefoon / email
Aanbod van sprekers
Toegevoegde waarde

Holmatro NL B.V.

De ervaring met het Sprekershuys is prima bevallen! Contacten, zowel telefonisch als per mail, liepen uitstekend. Jack Tucker hebben wij ingehuurd tijdens één van onze World Cafés. Als geen ander... De ervaring met het Sprekershuys is prima bevallen! Contacten, zowel telefonisch als per mail, liepen uitstekend. Jack Tucker hebben wij ingehuurd tijdens één van onze World Cafés. Als geen ander wist hij op zijn manier duidelijk te maken wat er goed en fout gaan tijdens een werving- en selectieprocedure. De verwachtingen die wij hadden van hem wist hij volledig waar te maken.

Gevonden via internet

Vaessen-Schoemaker

Zeer positief, ze zijn zeer welwillend om te helpen en mee te denken. Mocht ik in de toekomst nog op zoek zijn naar een spreker dan zal ik zeker het Sprekeshuys benaderen.

wkk

Ervaring is prima, ga zeker nog van ze gebruik maken wanneer ik weer een dagvoorzitter of spreker nodig hebt

DVEP Energie

Wij hebben via het Sprekershuys Ben van der Burg op onze klantendag kunnen laten spreken. Hij heeft onze klanten goed kunnen inspireren en vermaken. Het contact met het Sprekershuys was top. We zijn... Wij hebben via het Sprekershuys Ben van der Burg op onze klantendag kunnen laten spreken. Hij heeft onze klanten goed kunnen inspireren en vermaken. Het contact met het Sprekershuys was top. We zijn snel en vriendelijk geholpen.

WeY Strategie Realisatie B.V.

Zeer inspirerende spreker die onze gasten heeft meegenomen in de digitalisering van onze wereld. Het maken van afspraken, de opvolging en nakomen van de afspraken was perfect. Complimenten voor... Zeer inspirerende spreker die onze gasten heeft meegenomen in de digitalisering van onze wereld. Het maken van afspraken, de opvolging en nakomen van de afspraken was perfect. Complimenten voor Anouk en uiteraard de spreker Christian Kromme. Het was een beleving!

Waar ken je ons van?

Via het boek van de gewenste spreker gevonden.

Ahold Delhaize

Makkelijk, duidelijk en fijn om mee te schakelen. Goed aanbod, en Milène waarmee ik contact had was erg klantvriendelijk. Ook onze spreker was erg interessant en professioneel

ANP

Prima ervaring, goede bereikbaarheid, snelle reactie en actie. Behulpzaam.

Saab Technologies B.V.

Prima, boeking verliep goed gestroomlijnd.

Agrifirm

Prima ervaring. Goede en duidelijke afspraken gemaakt.

website

Gasunie

Wij hebben voor ons bedrijf een groot even georganiseerd waarin we graag sprekers hadden die aansloten bij het thema' s van die dag. Het was heel fijn om een partij als het sprekershuys te hebben... Wij hebben voor ons bedrijf een groot even georganiseerd waarin we graag sprekers hadden die aansloten bij het thema' s van die dag. Het was heel fijn om een partij als het sprekershuys te hebben met een groot netwerk aan contacten en inhoudelijke kennis over welke sprekers het beste aansluiten. Na afloop van het event heb ik alleen maar positieve reacties gehad over de lezingen. Bedankt voor het meedenken!