Bereikbaarheid via telefoon / email
Aanbod van sprekers
Toegevoegde waarde

fischer Benelux B.V.

Op onze jaarlijkse kick-off meeting mochten wij Ynzo van Zanten als spreker verwelkomen. Een zeer fijne persoonlijkheid met een inspirerende, motiverende en duidelijke actuele uiteenzetting van de... Op onze jaarlijkse kick-off meeting mochten wij Ynzo van Zanten als spreker verwelkomen. Een zeer fijne persoonlijkheid met een inspirerende, motiverende en duidelijke actuele uiteenzetting van de wereld waarin wij ons bewegen. Zeker aan te bevelen

Inspirerend Netwerk Enschede

Via het Sprekershuys hebben we Edwin van Andel als gastspreker op ons event gehad. Niet alleen is de communicatie top, ook is alles vlekkeloos geregeld. We hebben dan ook een prachtige avond gehad!

internet

PMS

Over het algemeen prima!

Ladies Businessclub Lauswolt

Heel prettig, duidelijke communicatie.

via eerdere ervaringen

Rabobank

Via Sprekershuys heb ik nu al meerdere keren mooie sprekers weten te vinden voor interne events binnen de Rabobank. De samenwerking verloopt altijd soepel, ze denken goed mee en zijn proactief in... Via Sprekershuys heb ik nu al meerdere keren mooie sprekers weten te vinden voor interne events binnen de Rabobank. De samenwerking verloopt altijd soepel, ze denken goed mee en zijn proactief in hun benadering. Ik ben erg tevreden over de samenwerking

HeadFirst Group

Fijn contact gehad met Isabelle die een perfecte match heeft gevonden voor ons met Mark Wijsman als dagvoorzitter.

Marlika Danckaert

Fijn contact met Isabelle en de sprekers hebben een top performance neergezet!

Bianca Oliveira | Dynamic People

Perfect!

Britt van Engeland

De samenwerking was heel prettig

Via Maartje

Topcare