Bereikbaarheid via telefoon / email
Aanbod van sprekers
Toegevoegde waarde

Hogeschool Van Hall Larenstein

Geen ervaring in de voorbereiding. Het resultaat was prima.

collega

Stichting Nederlands Contactlens Congres

Uitstekende spreker (maar dat wisten we al!). De korte lijntjes met zowel spreker als Sprekershuys zijn heel fijn. Dank voor de fijne samenwerking en tot ziens?

Ministerie JenV

Ervaring bij start prima, naarmate het evenement naderde wat minder snel reactie en communicatie verliep niet helemaal lekker.

Internet

Terschellinger Ondernemers Vereniging

Fijn contact en een goede spreker

Google

Van Gelder (Berjan Zandink)

Snelle reactie en leuke sprekers

Sprekers op regiobijeenkomsten bedrijf

Rowan / Belastingdienst

Zeer positief.

Gastsprekers.

Landelijke Econometristendag

Leuke sprekers en goede communicatie!

Eerdere samenwerking

Iwan Jolink

Goed. Ik heb een verzoek ingediend en ben direct vriendelijk te woord gestaan door Suzanne, die mij vervolgens heeft gekoppeld aan Floor. Terwijl Floor nog op vakantie was in Ecuador heeft zij... Goed. Ik heb een verzoek ingediend en ben direct vriendelijk te woord gestaan door Suzanne, die mij vervolgens heeft gekoppeld aan Floor. Terwijl Floor nog op vakantie was in Ecuador heeft zij meerdere malen de moeite genomen om met mij te videobellen om alles in goede banen te kunnen leiden. Ook heeft zij het initiatief genomen om de verschillende sprekers nog op afstand te bellen om deze voor te bereiden en was ze op de dag zelf uren van tevoren aanwezig om mee te denken over het decor en de opstelling van de avond. Ik heb me geen seconde druk gemaakt over de gang van zaken en heb alles compleet uit handen kunnen geven. Zij heeft het evenement echt een positieve draai gegeven.

Van een eerder evenement

Daimler Truck Nederland

Over het algemeen prima.

Van eerdere samenwerking.

Solventa

Wij hebben het Sprekershuys ingeschakeld voor ondersteuning bij onze kick-off. We zijn meer dan tevreden over het niveau van de spreker en over de communicatie met en door het Sprekershuys.