2081 beoordelingen

2081 Reviews

Yvonne

Super snel geregeld!!

Uw beoordeling:

Heerlijk met korting naar de sauna..fantastisch 😃

Esther

Super acties

Uw beoordeling:

Via internet wilde ik een reservering doen bij een sauna voor de volgende dag. Internet toonde mij direct de site van SpaOnline voor actie korting! Hier heb ik direct gebruik van gemaakt en de... Via internet wilde ik een reservering doen bij een sauna voor de volgende dag. Internet toonde mij direct de site van SpaOnline voor actie korting! Hier heb ik direct gebruik van gemaakt en de volgende dag kon ik de voucher inleveren bij de sauna. Top. Binnen 1 week kreeg ik een mail van SpaOnline voor 10% extra korting voor een volgende bestelling. Aangezien een voucher 1 jaar geldig is, heb ik er gelijk meer dan 1 besteld. Leuke acties van SpaOnline!

K.

Top site

Uw beoordeling:

Geen woorden verder nodig. Top site!!

Ad Hoogmoet

Perfect

Uw beoordeling:

gezellige en zeer gemoedelijk met zeer vriendelijk personeel

Astrid

Alles via Spaonline

Uw beoordeling:

Ik boek al mijn saunakaartjes via Spaonline. Altijd prima en de laagste prijs.

Luiza

Toppie

Toppie

Y

Prima site met bijna de grootste korting

Uw beoordeling:

Bijna de hoogste korting op de site voor mijn gekozen sauna na enig speurwerk. Alleen het betalen met mastercard lukte niet, enige punt ter verbetering wat ik kan bedenken.

Jan

Leuke korting

Uw beoordeling:

Snel geregeld, en een leuke korting gekregen

Valeska Raap

Goede service

Perfect

H. de Kleijn

Zeer toegankelijke site

Uw beoordeling:

In deze alsmaar duurder wordende tijd is deze zeer gemakkelijk bereikbare website, waar je snel met mooie korting een entreebewijs voor een fijne sauna kunt kopen, een verademing. Je ontvangt... In deze alsmaar duurder wordende tijd is deze zeer gemakkelijk bereikbare website, waar je snel met mooie korting een entreebewijs voor een fijne sauna kunt kopen, een verademing. Je ontvangt onmiddellijk een voucher in je mailbox. Echt, een heel fijne site!!! Ik zal hem dan ook aanbevelen bij mijn vriendinnen.