2084 beoordelingen

2084 Reviews

Jan

Leuke korting

Uw beoordeling:

Snel geregeld, en een leuke korting gekregen

Valeska Raap

Goede service

Perfect

H. de Kleijn

Zeer toegankelijke site

Uw beoordeling:

In deze alsmaar duurder wordende tijd is deze zeer gemakkelijk bereikbare website, waar je snel met mooie korting een entreebewijs voor een fijne sauna kunt kopen, een verademing. Je ontvangt... In deze alsmaar duurder wordende tijd is deze zeer gemakkelijk bereikbare website, waar je snel met mooie korting een entreebewijs voor een fijne sauna kunt kopen, een verademing. Je ontvangt onmiddellijk een voucher in je mailbox. Echt, een heel fijne site!!! Ik zal hem dan ook aanbevelen bij mijn vriendinnen.

Rachel Mazee

Altijd een heerlijk moment daar in Oosterhout!

Uw beoordeling:

Het is altijd genieten als we er zijn. Alles klopt, de mensen zijn vriendelijk, het is er schoon en ruim. De keuken is gevarieerd en lekker. Het is altijd een dag vol met genieten, lachen &... Het is altijd genieten als we er zijn. Alles klopt, de mensen zijn vriendelijk, het is er schoon en ruim. De keuken is gevarieerd en lekker. Het is altijd een dag vol met genieten, lachen & ontspanning. We rijden er graag een stukje voor om. Eigenlijk willen we het van de daken schreeuwen, maar doen dat stiekem niet, omdat we dit plekje liever voor ons zelf houden. Gewoon niet te veel bekende tegenkomen is ons motto!

Ronald

Gewoon goed, ik ben tevreden

Uw beoordeling:

Werkt uitstekend. Ook bij de locatie alles prima. Ideaal om zo kaartjes te kopen.

Jozef van der Maas

Vouchers eenvoudig verlengd.

Uw beoordeling:

Wij hadden 2 vouchers voor een sauna met lunch. Toen brak Corona uit, dus raakten ze verlopen. Een simpel telefoontje naar de klantenservice en de vervaldatum werd verzet. Inmiddels hebben we er... Wij hadden 2 vouchers voor een sauna met lunch. Toen brak Corona uit, dus raakten ze verlopen. Een simpel telefoontje naar de klantenservice en de vervaldatum werd verzet. Inmiddels hebben we er alsnog heerlijk gebruik van gemaakt.

Bibi Oosting

Heerlijke sauna prachtig tuin

Uw beoordeling:

Prachtige plek en tuin om te kunnen ontspannen. Het hotel is prachtig gerenoveerd. Nou zou de sauna / spa ook een upgrate mogen. Dan krijgen jullie 5 sterren. B.v een buitenzwembad i.p.v een vijver.... Prachtige plek en tuin om te kunnen ontspannen. Het hotel is prachtig gerenoveerd. Nou zou de sauna / spa ook een upgrate mogen. Dan krijgen jullie 5 sterren. B.v een buitenzwembad i.p.v een vijver. Een ectra speciale andere sauna erbij. Meer ook de style van het hotel van die mooie buiten zitjes de rotan look.

Marrie

Super

Uw beoordeling:

Snelle service en mooie korting.

Astrid

Perfect fijne aanbiedingen

Uw beoordeling:

Top, besteld en voucher snel in je e-mail

Charity

Perfect!

Uw beoordeling:

Kaartje op de dag zelf besteld. Gauw ontvangen en gebruik van kunnen maken. Super! Let wel op! Kinderprijzen zijn soms goedkoper dan volwassenen. Ook krijg je nog 1 week 10% extra korting. Geen... Kaartje op de dag zelf besteld. Gauw ontvangen en gebruik van kunnen maken. Super! Let wel op! Kinderprijzen zijn soms goedkoper dan volwassenen. Ook krijg je nog 1 week 10% extra korting. Geen gebruik van gemaakt. Naar het kan!