2079 beoordelingen

2079 Reviews

Jolanda

Altijd een verrassing

Uw beoordeling:

Fijne site. Fijn dat ze je op de hoogte houden van aanbiedingen en kortingen. Zeker in deze moeilijke tijd. Voor de klant als de ondernemer. Zo hopen we dat de sauna \'s open kunnen blijven ondanks... Fijne site. Fijn dat ze je op de hoogte houden van aanbiedingen en kortingen. Zeker in deze moeilijke tijd. Voor de klant als de ondernemer. Zo hopen we dat de sauna \'s open kunnen blijven ondanks de hoge rekeningen.

Dion Goewie

Zeer fijne sauna en bediening

Uw beoordeling:

Over smaak valt niet te twisten, maar wat deze sauna biedt is gewoon heel goed. Het is er netjes en fijn, zowel binnen als buiten. Jammer genoeg zijn hier de prijzen van het restaurant ook wat... Over smaak valt niet te twisten, maar wat deze sauna biedt is gewoon heel goed. Het is er netjes en fijn, zowel binnen als buiten. Jammer genoeg zijn hier de prijzen van het restaurant ook wat duurder geworden of bijvoorbeeld het kommetje soep wat kleiner, maar alles is voortaan duurder geworden. Toch beleef je er nog steeds een hele fijne ontspannende dag en zijn de medewerkers vriendelijk.

Jorp

Super!

Uw beoordeling:

Erg fijne site, met veel voordeel voor mijn vaste sauna. Werkt perfect.

Jorp

Super!

Uw beoordeling:

Erg fijne site, met veel voordeel voor mijn vaste sauna. Werkt perfect.

Debbie

Fijne korting, vouchers direct binnen

Uw beoordeling:

Op advies van een sportschool-genootje deze site geprobeerd, vouchers voor Thermae Son waren direct binnen. En ook aan de balie van de sauna geen gedoe. Top!

LP

Leuke aanbiedingen

Uw beoordeling:

Al 2 keer gebruik gemaakt van deze aanbiedingen bij thermen Goirle en scheelt aanzienlijk vooral als je met lunch boekt. Alleen jammer dat de korting van spa online daarna maar 1 week geldt.

Piet de Koning

Prima organisatie

Uw beoordeling:

fijne organisatie prima geregeld,. fijn extraatje is natuurlijk ook dat je na je bezoek ook een mail krijgt met code waar je je volgende bezoek met 10% korting kunt kopen . dus mensen kies voor... fijne organisatie prima geregeld,. fijn extraatje is natuurlijk ook dat je na je bezoek ook een mail krijgt met code waar je je volgende bezoek met 10% korting kunt kopen . dus mensen kies voor deze organisatie! Ik en mijn echtgenote gaan hier zeker meer van gebruik maken. Piet de Koning

Belinda

Goed en werkt snel

Uw beoordeling:

De vouchers waren makkelijk te bestellen en te betalen. Je krijgt direct een bevestigingsmail waar duidelijk de informatie is omschreven

J v ginkel

Fijne sauna

Uw beoordeling:

Heerlijk relax en superfijne mensen die je helpen

JPN

Online bestelling e-voucher

Uw beoordeling:

Zeer gemaksvriendelijke site. Erg overzichtelijk en duidelijk. Direct na de bestelling de mail ontvangen waarin de e-voucher staat. Voorbeeld voor vele bedrijven en organisaties!!!