2079 beoordelingen

2079 Reviews

Rens

Spa Online waar voor je geld

Uw beoordeling:

Ik vind dat Spa Online een soepele customer journey biedt met goedkope acties die je waar voor je geld bieden.

Riny

Super Handig

Uw beoordeling:

Ideaal om zo te reserveren(met korting)voor een sauna,lekker snel en gemakkelijk.

Herma

Sauna Epe

Uw beoordeling:

Heerlijke dag gehad met dochter en vriendin echt een aanrader kleinschalig en 1e maandag van de maand dames dag !

Anton

Ik ga eindelijk naar de sauna!

Uw beoordeling:

ik heb net 4 dagkaarten voor spa gekregen met een korting van ongeveer 70 procent. ik ben er erg blij mee want ik kan het me niet veroorloven om een eenmalig bezoek aan sauna te kopen voor een echte... ik heb net 4 dagkaarten voor spa gekregen met een korting van ongeveer 70 procent. ik ben er erg blij mee want ik kan het me niet veroorloven om een eenmalig bezoek aan sauna te kopen voor een echte prijs van 40 euro. Hartelijk dank voor de service.

Janet

Super

Uw beoordeling:

Makkelijk te bestellen en afhandelen, geen verborgen kosten. Ideaal dat de voucher tot een jaar geldig zijn. Ik kom zeker terug om er opnieuw te bestellen.

Martijn M

Duidelijk en mooie acties.

Uw beoordeling:

Makkelijke site, duidelijk voucher direct in de mailbox. Bestel altijd via telefoon en zelfs kort voor het sauna bezoek mogelijk.

Ilonka

Super snelle service!!

Uw beoordeling:

Kaartjes gekocht online via spaonline.com Gaat heel snel , betalen en via de email krijg je ze gelijk binnen Zeer tevreden!!

Arnold

Leuke korting voor sauna bezoek

Uw beoordeling:

Wanneer ik naar de sauna ga,maak ik vaak gebruik van de korting via Spaonline.

Angelique Loos

FF dagje bijtanken

Snelle afhandeling

raven

Goed en snel voor elkaar

Uw beoordeling:

Al voor de 2x kaartjes besteld online, gaat heel makkelijk En je hebt je snel via je email Super tevreden!!