2081 beoordelingen

2081 Reviews

Suzan

Makkelijke site

Uw beoordeling:

Al verschillende keren vouchers besteld, deze zijn altijd direct te downloaden en je krijgt ze in je mail, dus vind het altijd prettig en handig om hier te bestellen. En het is voordeliger natuurlijk.

Bianca

Altijd met korting naar de sauna!

Uw beoordeling:

Wanneer ik een dagje sauna ga doen is het eerste wat ik doe even een voucher bestellen bij spaonline. Super snelle afwikkeling, direct je voucher binnen en nooit gedoe.

José

Relaxed en gastvrij

Uw beoordeling:

Blijft heerlijk om een dagje helemaal af te schakelen in een fijne sauna met prima voorzieningen en dan fijn restaurant

Jos Pieters

VLOT, VLUG én VOORDELIG

Uw beoordeling:

ik vermoed dat de titel voor zich spreekt! Ik kwam tot de prettige “ontdekking” dat die rekening bij de sauna alleszins meeviel, temeer omdat ik al on line betaald had.

Josta

Top service

Uw beoordeling:

Wij ervaren spaonline altijd als erg goed. Ook tijdens de coronatijden, met regels die wel en niet mochten mochten wij onze saunabon zonder problemen verlengen! Vriendelijke klantenservice, echt top!

Bob

Werkte prima!

Uw beoordeling:

Het mag duidelijker worden vermeld dat je via een aparte link moet reserveren bij sauna met voucher. Nu beetje gedoe.

Miranda van Wanrooij

Goede service

Uw beoordeling:

Het bestellen van vouchers verloopt erg goed.

Annemarie de Bruin

Voortreffelijk !!

Uw beoordeling:

Een dagje sauna is voortreffelijk voor lichaam en geest. Deze sauna is zeer goed, er is een goed restaurant en vriendelijk personeel. Voor iedereen een aanrader in deze schone sauna.

Miranda van Wanrooij

Erg goede service

Uw beoordeling:

Bedankt voor de nette, goede service die jullie leveren! Ga zo door 👍!!

Monique

Nog meer ontspanning met zulke leuke kortingen

Uw beoordeling:

Altijd fijn om naar de sauna te gaan, maar in deze dure tijden nog fijner als je via SpaOnline gaat met een leuke korting!