2079 beoordelingen

2079 Reviews

Belinda

Goed en werkt snel

Uw beoordeling:

het bestellen van een voucher via spaonline is gemakkelijk in gebruik zeker een aanrader

JPN

Online bestelling e-voucher

Uw beoordeling:

Zeer makkelijke en overzichtelijke website. Je krijgt gelijk de e-tickets zodra de betaling is gedaan. Echt ideaal. Zeker aan te raden!

Frans

5 sterren!

Uw beoordeling:

Voor ons eigenlijk 10 sterren. Service is prima.

M. A.

Korting saunabezoek

Uw beoordeling:

Op \'Saunaonline.com\" is het gemakkelijk zoeken naar korting voor een dagje sauna. Het voucher downloaden en tonen bij bezoek. Nog nooit problemen gehad en het is in deze dure tijd mooi meegenomen.... Op \'Saunaonline.com\" is het gemakkelijk zoeken naar korting voor een dagje sauna. Het voucher downloaden en tonen bij bezoek. Nog nooit problemen gehad en het is in deze dure tijd mooi meegenomen. Het maakt mijn sauna dag altijd weer wat leuker.

Anne

Super fijne dag in een heerlijke sauna!

Uw beoordeling:

In Son en Breugel genieten wij elke keer weer van alle faciliteiten, het goede eten en drinken en het altijd vriendelijke personeel. Graag weer tot snel!

Saskia

Lekker met korting naar de sauna!

Uw beoordeling:

Werkt super. Wereld-dag gehad; genoten van de warmte, rust en het heerlijke eten.

Harun

Makkelijk, snel en betrouwbaar

Uw beoordeling:

Voor de 2e keer gebruik gemaakt van een actie van spaonline. Na betaling direct de voucher binnen en zonder problemen de sauna geboekt. Regelde zich allemaal vanzelf.

Ivonne

Heerlijke dag

Uw beoordeling:

Eenvoudig om te bestellen en een heerlijke dag gehad dank!

Marijke

Heerlijke Saunadag

We hebben weer eens heerlijk genoten bij Sauna Son

Moniek

Makkelijk en voordelig

Uw beoordeling:

Met een paar simpele muisklikken met korting naar Thermen Binnenmaas geweest. Heerlijke dag gehad. Ideaal, ik ga dit vaker doen via SpaOnline!