2079 beoordelingen

2079 Reviews

Jan

Spa online.com

Uw beoordeling:

Prima, gemakkelijke site met leuke aanbiedingen

Thea Kollenburg

Balen

Uw beoordeling:

Ik zag pas toen ik de tickets gekocht had dat ik deze niet kon gebruiken omdat we in de kerstvakantie naar de sauna gingen. Beter goed duidelijk voor boeking dit vermelden en niet pas als ik de... Ik zag pas toen ik de tickets gekocht had dat ik deze niet kon gebruiken omdat we in de kerstvakantie naar de sauna gingen. Beter goed duidelijk voor boeking dit vermelden en niet pas als ik de tickets open.

pc

Gemakkelijk korting pakken

Uw beoordeling:

Op de site van SpaOnline is het gemakkelijk om kaartjes voor de sauna met korting te bestellen. Met een paar klikken heb je je vouchers in jouw mailbox.

Josta

Top service

Uw beoordeling:

Fijne service en vriendelijk personeel die met je meedenkt!

ger

Prima site en zeer hartelijke crew !

Uw beoordeling:

Al meer dan 50 jaar naar de sauna en nu ook al vele, vele jaren vouchers aanschaffen via Spaonline. Het is al een stukje van de voorpret natuurlijk en de vouchers zijn ook nog een jaar geldig dus... Al meer dan 50 jaar naar de sauna en nu ook al vele, vele jaren vouchers aanschaffen via Spaonline. Het is al een stukje van de voorpret natuurlijk en de vouchers zijn ook nog een jaar geldig dus het gemak dient de mens. Nu ik inmiddels al weer 14 jaar in Dublin woon, moet ik mijn trips naar Nederland altijd even plannen en als het maar enigszins kan, ga ik altijd wel even naar de sauna want die zijn in Nederland echt veel beter dan in vele andere landen. En niet alleen de sauna\'s maar ook de faciliteiten er omheen: horeca, buitenbaden, ligstoelen voor in de zon, massages, van alles voor de damesbeauty waar ik geeen gebruik van maak als man maar m\'n vriendin wel regelmatig. Ik hoop dat Spaonline nog jaren en jaren blijft bestaan en dat zij ook kans zien om nog meer bedrijven op te nemen in hun aanbod. Ik blijf in ieder geval een hele blije klant !

Alinde Tak

Fijnste sauna

Uw beoordeling:

Sauna Son is een sauna waar we ook ons al jaren super fijn voelen. We willen hem voor iedereen aanbevelen

Arno

Niet geschikt als kadobon

Uw beoordeling:

Ik kreeg een bon van 50€ voor een dagje sauna. Om deze in te wisselen wordt je door een waar hindernis parcour geleid, waarbij de fokus ligt op verkopen van bonnen. Uiteindelijk blijkt dat je er... Ik kreeg een bon van 50€ voor een dagje sauna. Om deze in te wisselen wordt je door een waar hindernis parcour geleid, waarbij de fokus ligt op verkopen van bonnen. Uiteindelijk blijkt dat je er alleen een entree mee kan kopen, dus NIET je totale rekening van de sauna mee kan betalen. Bij een entree van 30,- blijf je dan zitten met 20,- tegoed. Zo was het niet bedoeld van de gever...

Miranda

Super snelle actie en oplossing!

Uw beoordeling:

Mijn voucher bleek verlopen bij aankomst in de sauna. Na een telefoontje werd deze verlengd en had ik toegang. Dank daarvoor.

YB

Helemaal top

Uw beoordeling:

Het was gemakkelijk en snel en heel fijn om naar de lokale sauna te kunnen vanwege de kortingen hier.

Ine Opperman

Geweldig

Uw beoordeling:

Een Spa is verfrissend relaxed, gewoon heerlijk