2079 beoordelingen

2079 Reviews

Linda

Fijne site voor korting sauna

Uw beoordeling:

Wij gaan altijd naar de sauna Son en bestellen entree kaartjes via Spa online. Al heel lang bestaat de site en standaard 10% korting. Toch leuk want ik drink er liever een glaasje van. Top!

Willy

Relax

Uw beoordeling:

We hebben een hele relaxte dag gehad. De faciliteiten zijn goed. De opgietingen die dag waren heerlijk. Het was een genot van begin tot het eind. Het personeel in het restaurant was heel vriendelijk... We hebben een hele relaxte dag gehad. De faciliteiten zijn goed. De opgietingen die dag waren heerlijk. Het was een genot van begin tot het eind. Het personeel in het restaurant was heel vriendelijk en de gebruikte maaltijden waren smaakvol. Al bij al een relax-dag waar we nog een paar dagen daarna van hebben genoten.

Van kraaij

Rustgevend

Uw beoordeling:

Wij hebben een heerlijk rustgevend dagje gehad.Ook een behandeling is ook altijd heerlijk en maakt zo’n dag echt af.

Van kraaij

Rustgevend

T.

Betrouwbaar en helder

Uw beoordeling:

Fijne, heldere site. Altijd korting op je sauna en betrouwbaar.

Guerit

Mooie service

Uw beoordeling:

Fantastisch om geïnspireerd te worden tot welzijn...weldaad.... En welbevinden...

Esther

Accuraat

Uw beoordeling:

Snel en accuraat Kaartjes gelijk binnen dus het genieten kon ook beginnen

Pieterke

Spa gesloten

Uw beoordeling:

Helaas werden er tickets aangeboden terwijl de spa de komende maanden gesloten is

Martens

Zalige dag

Uw beoordeling:

Geweldig genoten verschillende opgietingen gedaan lekker gegeten en gedronken en heerlijk uitgerust

Astrid

Helemaal prima.

Uw beoordeling:

Ik koop al jaren mijn tickets hier. En altijd naar volle tevredenheid. Lekker snel en zeer goed in prijs.