2079 beoordelingen

2079 Reviews

Marjon Janssen

Online bestelling.

Uw beoordeling:

In de sauna werd ons geattendeerd op de korting die je kon krijgen. Meteen de kaartjes besteld en konden ook meteen gebruik maken van de actie. Snelle service en fijne dag gehad in de sauna.

Regina

Prima verzorgd

Uw beoordeling:

Het kopen van de kaartjes, het reserveren en de sauna-dag zijn prima verlopen!

Regina

Prima verzorgd

Uw beoordeling:

Het kopen van de kaartjes, het reserveren en de sauna-dag zijn prima verlopen!

John van Rijswijk

Snel,makkelijk,veel keus,goede korting!

Ria

5 sterren

Prima behandeld

Marjon Janssen

Sauna Son

Uw beoordeling:

Hele fijne rustige intieme sauna. Komen hier al jaren.

Tijs Hamann

Korting prima maar om het te krijgen een ellende

Uw beoordeling:

Online niet voor elkaar gekregen om de reservering te doen. Wel 10 keer geprobeerd. Uiteindelijk zo maar gegaan en met moeite toch naar binnen gekunt.

cVv d Heuvel

Super tevreden prima sercice!

Uw beoordeling:

Zeker de moeite waard dus doe ook je voordeel!

D.Kemps

Niet klantvriendelijk

Uw beoordeling:

Mijn man en ik hadden voor vrijdag 6 Jan 2 kaartjes geboekt. We hadden allebei n vrije dag genomen. Eenmaal aangekomen bij therme Son werd ons verteld dat bon niet geldig is in vakanties. Dit... Mijn man en ik hadden voor vrijdag 6 Jan 2 kaartjes geboekt. We hadden allebei n vrije dag genomen. Eenmaal aangekomen bij therme Son werd ons verteld dat bon niet geldig is in vakanties. Dit hadden wij over t hoofd gezien. We vroegen om dan gewoon bij te betalen tot t normale saunabedrag. Ze deden onzettend moeilijk en dachten niet mee. Ook niet toen we zeiden dat we speciaal vrije dag hadden opgenomen. Waren zeer klantonvriendelijk. We zijn toen zeer teleurgesteld gegaan. Geen goed woord over voor Therme Son . Heel jammer

Karin

Excellente service

Uw beoordeling:

Jullie geven aan te streven voor een excellente service, nou dat is het zeker. Vriendelijk en professioneel te woord gestaan, geen overbodige vragen. Na aankoop vouchers ontving ik ze meteen op de... Jullie geven aan te streven voor een excellente service, nou dat is het zeker. Vriendelijk en professioneel te woord gestaan, geen overbodige vragen. Na aankoop vouchers ontving ik ze meteen op de mail en de telefonische reservering verliep prima.