2079 beoordelingen

snelle service

P. Kerst

Super site

Uw beoordeling:

Spa online is een geweldige super site, waar je snel je vouchers in je mailbox ontvangt. Ook is de korting aantrekkelijk om lekker te ontspannen. Ik maak al jaren gebruik van deze site en heb nog... Spa online is een geweldige super site, waar je snel je vouchers in je mailbox ontvangt. Ook is de korting aantrekkelijk om lekker te ontspannen. Ik maak al jaren gebruik van deze site en heb nog steeds een enorm goed gevoel hier bij. Kortom een geweldige organisatie die alles goed voor elkaar heeft. P.Kerst

Susanne

Een avondje sauna bij Thermen Goirle

Uw beoordeling:

Wat een fijne kleinschalige sauna is Thermen Goirle. Er hangt een knusse ontspannen sfeer en de sauna heeft alle faciliteiten. Zelf vind ik de zoutbaden fijn, en het wissel koud en warm bad binnen.... Wat een fijne kleinschalige sauna is Thermen Goirle. Er hangt een knusse ontspannen sfeer en de sauna heeft alle faciliteiten. Zelf vind ik de zoutbaden fijn, en het wissel koud en warm bad binnen. We hebben lekker gezond gegeten en ik stapte om 22:30 u als herboren buiten. Zeker een aanrader!

sheila de Vos

Makkelijk te bestellen

Uw beoordeling:

Zocht kortingscode voor Spa Goirle die was via Spa online te vinden en in paar stappen geregeld

Corrina

Snel goedkoper naar de sauna

Uw beoordeling:

Altijd fijn om met korting naar de sauna te kunnen en goedkoper te lunchen. Dag van te voren pas geboekt, je krijgt meteen een bevestiging. Goed geregeld!

jose van den Born Janssen

Spaonline de makkelijkste site.

Uw beoordeling:

Ik koop mijn vouchers om naar de sauna gaan via deze site, makkelijk, veilig en direct de vouchers binnen. altijd korting en soms krijg je een code voor nog eens extra 10% korting.

Moniek Harteveld

Werkt perfect!

Uw beoordeling:

De aanvraag voor een voucher werkt perfect! Je vult je gegevens in en je betaald en binnen een minuut zit je voucher in de mailbox. Van harte aanbevolen!

Jansen

Spaone Son

Uw beoordeling:

Heel erg gehorig in de ruimte waar het bubbelbad en zwembad en saunás zijn. In de binnensauna\'s hoor je letterlijk wat men in de bubbelbaden besproken wordt door de gasten. Heel storend wanneer je... Heel erg gehorig in de ruimte waar het bubbelbad en zwembad en saunás zijn. In de binnensauna\'s hoor je letterlijk wat men in de bubbelbaden besproken wordt door de gasten. Heel storend wanneer je in een sauna zit. Verder heel knus en gelukkig ook een stilteruimte achter het restaurant en heerlijke gegeten

Nicolien

Zennn met korting

Uw beoordeling:

Hele fijne dag gehad in Themen Goirle, via Spa online tickets besteld dus we konden met een mooie korting een hele dag genieten van de warmte en de rust. Met een paar drukken op de knop was het... Hele fijne dag gehad in Themen Goirle, via Spa online tickets besteld dus we konden met een mooie korting een hele dag genieten van de warmte en de rust. Met een paar drukken op de knop was het geregeld en de voucher kwam direct binnen. Heel fijn. Dank team Spa online en uiteraard ook team Thermen Goirle voor een heerlijke dag!