2079 beoordelingen

2079 Reviews

Elisabeth V.

Overzichtelijk en duidelijk

Uw beoordeling:

Via Spa Online heb je direct duidelijk of er leuke acties zijn als een saunabezoek wil plannen.

Lieve

Uitstekend

Duidelijke site,vlot kunnen boeken 👍

Marian

Uw beoordeling:

Makkelijk en snel geregeld. Jammer dat de sauna vol zat op die zelfde dag, maar volgende keer hebben wij dus al tickets en gaan we eerder reserveren.

José

Klantvriendelijk en coulant

Uw beoordeling:

Vouchers gekocht die niet bruikbaar bleken. Werd vriendelijk te woord gestaan en naar tevredenheid geholpen door de klantenservice.

Lucy

Dag Zutphen

Fijne sauna Rustige sfeer Schoon en prettig personeel

Irene

Niet transparant

Uw beoordeling:

Ik heb een voucher gekocht voor sauna Bronsbergen in Zutphen. Bij het reserveren daar kom ik erachter dat ik alsnog een energietoeslag moet betalen maar ik had op dit moment de voucher al gekocht.... Ik heb een voucher gekocht voor sauna Bronsbergen in Zutphen. Bij het reserveren daar kom ik erachter dat ik alsnog een energietoeslag moet betalen maar ik had op dit moment de voucher al gekocht. Ik had minimaal een opmerking verwacht bij de aankoop dat je hier rekening mee moet houden.

Dominique

Duidelijke website

Uw beoordeling:

Je vind zeer gemakkelijk terug wat je zoekt... Bestel hier een 6 tal keer per jaar nieuwe vouchers voor sauna Thermen Goirle. TOP service

jack

Vlug

vlugge afhandeling

Jose

Super

Uw beoordeling:

Heerlijk relaxen. Lekker eten. Gewoon goed.

Janneke

Hoe fijn is dit!!

Uw beoordeling:

Erg te spreken over de service van Spaonline, vlotte en klantvriendelijke website waar ik met korting tickets voor mijn favoriete sauna heb gekocht. Ga ik natuurlijk vaker doen :)