2079 beoordelingen

2079 Reviews

Uw beoordeling:

Procedure om online sauna aanbiedingen te bestellen makkelijk en snel. En service achteraf is erg goed !

Erik

Daar sta je dan…

Uw beoordeling:

Voor 5 januari via spaonline 2 tickets voor wellness Son geboekt. Nergens geen melding opgepopt voor bestellen dat deze tickets niet geldig zijn voor 5 januari. Sta je dan… Met vouchers waarop wel... Voor 5 januari via spaonline 2 tickets voor wellness Son geboekt. Nergens geen melding opgepopt voor bestellen dat deze tickets niet geldig zijn voor 5 januari. Sta je dan… Met vouchers waarop wel staat dat ze niet geldig zijn. Maar dat merk je dus pas als je al betaald hebt. Dus heb nu vouchers - ongebruikt - waardoor ik niks niet voordeliger uit was.

frida

Prima site

Uw beoordeling:

prima site . vouchers direct in de mail

Carla

Wat een heerlijke sauna!
Lekker kleinschalig en daardoor overzichtelijk en persoonlijk.
Ik kom hier al jaren en wordt elke keer weer met enthousiasme begroet.
Regelmatig zijn er...
Wat een heerlijke sauna!
Lekker kleinschalig en daardoor overzichtelijk en persoonlijk.
Ik kom hier al jaren en wordt elke keer weer met enthousiasme begroet.
Regelmatig zijn er opgietingen waarvan iedereen gebruik kan maken zonder te hoeven reserveren.
Het horecagedeelte is ruim en er zijn diverse soorten zitplaatsen om optimaal te ontspannen.
Volop tijdschriften aanwezig en de bediening is altijd supervriendelijk.
Uitgebreide menukaart met voor elk wat wils. Kortom een echte aanrader.

Uw beoordeling:

Een heerlijke sauna voor wie houdt van kleinschalig.
Na elk bezoek ben ik weer heerlijk ontspannen.

Beppie

Geweldig!!

Uw beoordeling:

Zo fijn om aanbiedingen te ontvangen voor saunabezoek. En niet te vergeten een aantrekkelijke korting!

Bert

Tevreden klant

Uw beoordeling:

makkelijk te bestellen kaartjes voor de sauna. Ook scherpe aanbiedingen ! Gaan we vaker van gebruik maken !

Leona

Fijne site!

Uw beoordeling:

Fijn om via deze site dagjes sauna te boeken met leuke kortingen! Ik ben er ( bijna) verslaafd aan geraakt 😀

Ad

Thermen Binnenmaas

Uw beoordeling:

We hebben onlangs vouchers gekocht bij SpaOnline, het ging super eenvoudig, en gelijk geboekt bij Thermen Binnenmaas. Mooi geheel en hebben heerlijk genoten van die dag.