Eenvoud van reserveren
7.8/10
Faciliteiten
Arrangement/ entree

Peter

Blijft een heerlijk sauna. Vriendelijke mensen in de bediening en grote waardering voor de medewerkers die de rituelen uitvoeren. Wat nog steeds een hele grote ergernis blijft, is het feit dat er op... Blijft een heerlijk sauna. Vriendelijke mensen in de bediening en grote waardering voor de medewerkers die de rituelen uitvoeren. Wat nog steeds een hele grote ergernis blijft, is het feit dat er op dinsdag, woensdag en donderdag badkledingdagen zijn. Dit is echt toegeven aan een misplaatse preutsheid. We hebben het nml over een saunacomplex. Bloot en sauna is een redelijk normale combinatie. Nu zou je kunnen denken dat er breed is nagedacht over deze manier van tegemoetkomen aan klanten. Ik schat toch in van niet. Bijna elke keer als wij in spa Zuiver zijn horen wij kritiek over deze 3 badkledingdagen. Uiteraard is dit van mensen op de dagen zonder badkleding. 3 dagen is ook veel te veel. Het is ook wel grappig dat mensen met badkleding mogen komen en ook dan ook echt 3 dagen. Maar in het weekend is het weer niet interessant voor Spa Zuiver om hier aan toe te geven. De vanzelfsprekendheid waarmee er 3 dagen beschikbaar zijn rijmen niet met dit feit.

Vriendelijk personeel, schoon

Badkledingdagen, maximaal 1 in de week

Bert

Heerlijk middagje genoten

Positieve punten tijdens je bezoek

Ontvangst bij de receptie, prettige bediening in het restaurant

Geen!

Heerlijke rustige dag. Mooie aanpassingen in de beplanting; alles is veel groener. Door Corona worden minder gasten toegelaten: dit leidt tot een veel prettigere klant beleving. Hopelijk blijft dit... Heerlijke rustige dag. Mooie aanpassingen in de beplanting; alles is veel groener. Door Corona worden minder gasten toegelaten: dit leidt tot een veel prettigere klant beleving. Hopelijk blijft dit zo.

Positieve punten tijdens je bezoek

Rustig. Veel aandacht van het personeel. Overal plaats in de sauna's.

Verbeterpunten of suggesties

De klimop buiten door laten groeien tot het een sluier is. Het geeft een sprookjesachtig effect als je er achterlangs kunt lopen.

Rachel

Heerlijke dag gehad.

Positieve punten tijdens je bezoek

Goede faciliteiten, moderne stijl en hygienisch. Veel verschillende ruimtes/sauna's. Regelmatig professionele opgietingen. Lekker restaurant

Verbeterpunten of suggesties

Soms ligt er veel water op de vloer waardoor het glad kan zijn. De rookhoek is heel smerig, ga daarbij niet in de buurt liggen zonnen. Te veel badkledingdagen waardoor er maar 4 mogelijke dagen... Soms ligt er veel water op de vloer waardoor het glad kan zijn. De rookhoek is heel smerig, ga daarbij niet in de buurt liggen zonnen. Te veel badkledingdagen waardoor er maar 4 mogelijke dagen zijn om de echte saunaervaring te hebben. Prijs is best hoog.

Alles was goed geregeld, vooral nu in deze tijden. Zeker een bezoek waard.

Alles.

Verbeterpunten of suggesties

Voor in de toekomst wellicht wat uitbreiden.

Gustav

Het maakt niet uit wat voor weer het is. Of het nu bewolkt of zonnig is, wij hebben altijd een geweldige dag als we naar de Spa gaan. Je voelt je met het personeel echt thuis maar toch hebben ze de... Het maakt niet uit wat voor weer het is. Of het nu bewolkt of zonnig is, wij hebben altijd een geweldige dag als we naar de Spa gaan. Je voelt je met het personeel echt thuis maar toch hebben ze de professionaliteit om je belangrijk te doen voelen; heerlijk.

Positieve punten tijdens je bezoek

Hoe positief kan je schrijven als alles gewoon positief is?

Vooralsnog niet tegengekomen.

Jan

Heerlijke Sauna Ervaring

Positieve punten tijdens je bezoek

Opgietingen, Finse Sauna, IR Sauna, Zwembad zijn allemaal top. Alles is erg schoon en personeel erg attent.

Verbeterpunten of suggesties

Te veel badkledingdagen. Als echte saunaliefhebber raad ik iedereen aan deze dagen te mijden. De sfeer en het publiek is gewoon minder relaxed. Als wekelijkse bezoeker van deze spa kan ik dat met... Te veel badkledingdagen. Als echte saunaliefhebber raad ik iedereen aan deze dagen te mijden. De sfeer en het publiek is gewoon minder relaxed. Als wekelijkse bezoeker van deze spa kan ik dat met zekerheid zeggen.

Joke

Ik heb een heerlijke dag gehad .De opgietingen heerlijk een massage super.Eten heerlijk.

Positieve punten tijdens je bezoek

Dat de mensen allemaal zo blij zijn dat ze weer gasten kunnen ontvangen super.

Zou het niet weten.

Mirjam Out

Heerlijke avond!

Vriendelijk personeel, schoon.

Verbeterpunten of suggesties

Ik vond de carpaccio salade heerlijk, maar 1 heel klein broodje erbij was echt te weinig

Franken

Heerlijk genoten van een goed verzorgde sauna dag. Alles goed geregeld en zeer vriendelijk personeel.

Alles goed geregeld

Alles goed geregeld