Eenvoud van reserveren
7.8/10
Faciliteiten
Arrangement/ entree

Meijers

Super fijn verblijf gehad. Heerlijk ontspannen. Ik miste wel de shampoo en body lotion om dit luxe verblijf af te maken. Ook de ruimte van voor het föhnen van je haar kan wat uitgebreider. Verder... Super fijn verblijf gehad. Heerlijk ontspannen. Ik miste wel de shampoo en body lotion om dit luxe verblijf af te maken. Ook de ruimte van voor het föhnen van je haar kan wat uitgebreider. Verder kijk ik terug op een fijne dag.

Positieve punten tijdens je bezoek

Veel verschillende sauna's, voor ieder wat wils.

Verbeterpunten of suggesties

Shampoo, body lotion, betere föhn/stijltang etc.

J van Polen

Na een heerlijke overnachting, 1 dag later er voor gekozen terug te gaan en dit nog eens te doen. Ondanks dat we het ontbijt wel wat minder vonden. Maar de spa was heerlijk! Op het terras tijdens de... Na een heerlijke overnachting, 1 dag later er voor gekozen terug te gaan en dit nog eens te doen. Ondanks dat we het ontbijt wel wat minder vonden. Maar de spa was heerlijk! Op het terras tijdens de lunch verslikte mijn vriend (nog voor we iets hadden gegeten) zich doordat een vliegende mier in zijn keel vloog waardoor hij stikte en geen lucht kreeg. Hij liep rood aan, tranen liepen over zijn wangen en hij viel bijna flauw en van zijn stoel af omdat hij geen lucht kreeg, de paniek stond in zijn ogen. En dus ook in die van mij. Ik probeerde op zijn rug te slaan en dat hielp niet. Ik riep om hulp aan de man die in het restaurant werkte en 3 tafels verderop aan het serveren was. Hij keek me aan en kwam niet!!! Hij bleef vrolijk doorgaan met serveren.... Uiteindelijk kwam iemand van binnen van het personeel ons gelukkig wel helpen. Je staat erg hulpeloos als je zelf geen mobiel bij je mag hebben om eventueel 112 te kunnen bellen, het personeel om hulp vraagt en niemand komt. Een dikke dank je wel nogmaals naar de serveerster die ons van binnenuit kwam helpen!

Positieve punten tijdens je bezoek

Spa is heerlijk, fijn zwembad.

Verbeterpunten of suggesties

Hang op sommige plekken in de spa (bij de nooduitgangen bijvoorbeeld) telefoons op. Iedereen moet in alle tijden zelf snel en direct 112 moeten kunnen bellen in een geval dat dit nodig is.

Vermeld op de site bij de aanbieding dat er een parkeerkaart van 21 euro nog bij de kosten komen.

Leentje

De baden waren koud, zelfs de hot tub. Ik had ook wel shampoo verwacht met een entree van 40€, er is alleen doucheschuim bij de douches. Verder heel schoon en lieve medewerkers! Top opgietingen !

Schoon.

Zie hierboven :)

Jan Cornelisse

Heerlijke dag gehad

Te veel om op te noemen

Verbeterpunten of suggesties

Wij waren verbaast dat erop de vrijdag gasten in zwemkleding rond liepen zonder dat die daar op aangesproken werden. Dit ook gemeld bij het uitchecken. Volgens ons zijn er zat badkleding dagen.

J

Prachtige sauna. Jammer dat er niet vermeld staat dat er een parkeerkaart nodig is van 21 euro.. het ontbijt zou een lopend buffet zijn, hier mocht je alleen drinken pakken verder werd al het eten... Prachtige sauna. Jammer dat er niet vermeld staat dat er een parkeerkaart nodig is van 21 euro.. het ontbijt zou een lopend buffet zijn, hier mocht je alleen drinken pakken verder werd al het eten aan tafel gebracht en had je dus geen keuze in wat je wilde pakken. Scramble eggs en een geroosterd broodje misten we hier wel bij!

Mooie sauna.

Verbeterpunten of suggesties

Aangeven dat er een parkeerkaart van 21 euro betaald moet worden. Meer keuze bij het ontbijt aanbieden.

Suus

Heerlijke dag ?

Positieve punten tijdens je bezoek

We komen al jaren naar Spa zuiver en dat het nu zo rustig is, is dubbel genieten.

Verbeterpunten of suggesties

Het restaurant: kwaliteit oké, maar je betaalt alsof je in een 3 sterren restaurant zit. Lunchgerechten: weinig vegetarische opties: alleen 2 garnalenkroketten op 2 boterhammen voor 13,50.

Lida

Het was druk op de badkleding dag, ook veel mensen die niet weten hoe een sauna werkt en dus uit de sauna direct flink bezweet het dompelbad of zwembad in duiken. Deuren open laten staan etc. Met... Het was druk op de badkleding dag, ook veel mensen die niet weten hoe een sauna werkt en dus uit de sauna direct flink bezweet het dompelbad of zwembad in duiken. Deuren open laten staan etc. Met blote barst aan tafel in restaurant zitten.
Bediening was trouwens prima, faciliteiten ook perfect ?

Vriendelijke personeel en bediening

Meer toezicht op hygiëne
Meer toezicht op hygiëne
Dus niet met bloot bovenlijf in (buiten) restaurant zitten. Niet flink bezweet vanuit sauna direct in dompelbad. Groepen mannen zien doen. Kwamen niet uit Nederland misschien begrijpen ze de instructies niet. Maar vond niet hygiënisch

Karin

Zeer fijne Spa met veel opgietingen. Schoon en ruim. Enig minpunt is de hoge parkeerkosten.

Positieve punten tijdens je bezoek

Ruim, schoon, goede voorzieningen.

Verbeterpunten of suggesties

Lagere kosten qua catering en parkeren.

Joe Lie Ong

Spa Zuiver was mijn favoriete spa. De prijsstijging voor het abonnement vind ik enorm. Ik kom hier voor mijn gezondheid , dus is het erg jammer dat ik hierdoor minder vaak kan komen. Ook is de... Spa Zuiver was mijn favoriete spa. De prijsstijging voor het abonnement vind ik enorm. Ik kom hier voor mijn gezondheid , dus is het erg jammer dat ik hierdoor minder vaak kan komen. Ook is de service achteruit gegaan . Er lopen nog zelden gastvrouwen rond die bijv het kleffe gedoe van stellen in de gaten houden. Ook vind ik het jammer dat de zoutsauna niet werkt, er sproeit geen zout meer uit het plafond , al weken. Ik hoop dat het abonnementsgeld weer terug gaat naar €85 per 5 x.

Heerlijk zwembad. Fijne opgietingen

Het abonnement van 10x verlagen

Spa zuiver

Ik heb dus voor 2 personen 87 euro betaald en heb nog gereserveerd maar toen ik daar was was mijn reservering niet doorgekomen en op de resevring staat der duidelijk 40 euro vondt zelf 40 euro al... Ik heb dus voor 2 personen 87 euro betaald en heb nog gereserveerd maar toen ik daar was was mijn reservering niet doorgekomen en op de resevring staat der duidelijk 40 euro vondt zelf 40 euro al veel maar 80 euro voor 2 personen. En maar 6 uurtjes zwemmen en Spa

Mooie Spa

De website